Insecte folositoare

Nu o sa va tin eu o prelegere aici despre insectele folositoare si despre cat sunt ele de eficiente in lupta cu daunatorii intr-o gradina organica. Vreau doar sa va arat una in plina actiune :)

2 comentarii (+add yours?)

  1. Mihaela C.P.
    Iun 09, 2012 @ 19:13:40

    Din pacate, purecii plantelor se inmultesc intr-un ritm mai alert si una, doua gargarite nu fac fata .Am incercat si eu la muscate intr-un an sa le ”tratez ” cu gargarite, dar , cum ziceam, nu au facut fata.

    Răspunde

    • greenzonelife
      Iun 10, 2012 @ 06:12:27

      Pai una, doua nu fac fata, dar le mai ajutam si noi. Recunosc ca si eu de multe ori, desi incerc sa las natura sa-si faca treaba, nu am alta solutie decat sa recurg la metode mai putin organice. Totusi incerc intai variante mai prietenoase pentru mediu si daca nu merge trec la armament greu. Imi pare rau ca trebuie sa recurg la metode chimice dar avand doar cate un exemplar dintr-o anume planta nu vreau s-o pierd devorata de boli sau daunatori. Intr-o gradina mare s-ar pune altfel problema.

      Răspunde

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 98 other followers

