Fasole uriasa

O plimbare prin piata, frumos si soare dar frig de crapa pietrele. La o taraba stateau frumos in pungute de plasa niste boabe uriase de fasole. Nu mai vazusem fasole asa mare de cand eram mica si mergeam in vizita la o tanti la tara si avea fasole din asta. Am mai cautat de atunci dar nu am mai vazut pana acum. Desi mi se pareau cam inghetate mi-am luat inima in dinti si am cumparat o plasuta in ideea ca o sa le dau la soacra mea sa le semene in gradina. Desi se zice ca fasolea nu ingheata mie mi se parea saraca cam afectata. Ajunsa acasa am purces la testat fasolea.

Mai tineti minte experimentele ce le faceam pentru ora de biologie? Am luat fasolea si am pus-o la incoltit sa vad daca am vreo sansa sau chiar era inghetata tun. Am pregatit-o frumos, pe un pat umed de vata si am pus-o la lumina. Dupa vreo doua zile s-a umflat fasolea mea de nu mai incapea in tava si degaja un miros insuportabil asa ca am decis sa o pun in pamant. A trecut mai bine de o saptamana si fasolea mea nu da niciun semn. La carte zice ca incolteste dupa 6-8 zile. O mai las poate totusi se hotaraste. Apoi am lipsit o zi de acasa iar seara la intoarcere gasesc doua plantute. Se pare ca fasolea totusi nu ingheata, poate ca devine mai timida🙂. Acum incep sa dea semne si celelalte boabe.

1 comentariu (+add yours?)

  1. trandafir
    Oct 27, 2012 @ 05:22:47

    si eu am plantat iar an 4 zile mia dat coltu

    Răspunde

Lasă un răspuns

