Nu ma pot abtine

Cand ma uit pe geam si vad soare stiu ca nu mai e mult si vine primavara. Asa ca din exces de zel azi am semanat rucola intr-un ghiveci mare si larg. Mi-e dor de verde, sa rontai ceva proaspat. Stiu ca mai am de asteptat o vreme pentru asta dar trebuia sa incep de undeva. Am semanat si ceva salata in urma cu doua saptamani dar nu s-a deranjat sa rasara, probabil semintele erau prea vechi sau stie ca afara e inca iarna si nu merita sa-si scoata coltul la lumina chiar daca e pe pervaz la caldurica. Fiind frumos si soare am profitat si am facut si putina ordine in balcon unde am vazut ca menta si aliumul dau semne de viata si ca ar trebui si ele saracele mutate in ghivece mai mari. Dupa cum vedeti, pana la intrarea in posesie a vreunei gradini imi omor si eu timpul cu ceva ierburi si salate la ghiveci. Noroc ca am balconul inchis si pot sa iau startul mai devreme. Pana si fragutele au ramas inflorite de asta toamna. Arata asa ciudat inflorite langa geamul plin de gheata si zapada. Of, sa vina odata primavara.

Lasă un răspuns

