Pregatiri

Ma tot pregatesc de ceva vreme sa pun de rasaduri. Rosiile si ardeii vor ajunge in gradina la soacra mea, la fel ca anii trecuti. Eu ma multumesc doar cu cateva fire de verdeata si niste ardei iuti. Bineinteles ca recolta se imparte :). Asa ca am inceput incetisor sa fac pregatirile pentru viitoarele semanaturi. De obicei folosesc tavite multicelulare in care pun 2-3 seminte in fiecare celula. Asta ma scuteste de repicat rasaduri iar mutatul lor in gradina se face mult mai usor. E adevarat ca in prima faza rasadurile ocupa mai mult spatiu dar si munca e mai putina iar stresul aplicat plantutelor prin repicarea rasadului e practic nul.

Anul asta in schimb am hotarat sa fiu si ecologica si sa reduc total stresul plantelor inclusiv la mutatul in gradina si sa economisesc ceva bani cu tavitele multicelulare. Asa ca …

ati ghicit. Daca nu ati ghicit va spun eu. Rulouri de la hartia igienica, taiate in jumatate ca sa se potriveasca cu dimensiunea miniserelor, si culmea au aceeasi inaltime cu cea a tavitelor multicelulare. Astfel cand plantutele vor fi gata de plantat in gradina nu va trebui decat sa le pun direct in pamant cu tot cu rulou iar acesta se va descompune in timp si astfel plantutele nu vor mai fi deranjate deloc. Anul trecut am procedat asa doar la castraveti care sunt mai sensibili dar anul acesta voi aplica metoda si la rosii si ardei.

Maine sper sa apuc sa si seman cate ceva.

Lasă un răspuns

