Spam?

Imi place cand primesc cataloage de gradinarit. Am comandat candva de la o firma cu vanzare prin posta cateva plante. Plantele erau ok. Dar de atunci, in loc sa-mi trimita doar un catalog simplu cu ofertele noi ma bombardeaza cu tot felul de „premii” fabuloase ca valoare. Catalogul primit azi era insotit de o un posibil premiu de 40.000 lei, pe care l-as putea castiga daca comand din nou. Ma scot din sarite astfel de spamuri, pentru ca altfel nu le pot numi, stiind prea bine ca acele premii nu exista.

Atata timp cat produsele lor sunt de calitate nu inteleg de ce trebuie sa prosteasca oamenii oferindu-le minciuni pentru a obtine o noua comanda. Parerea mea e ca un simplu catalog cu noile produse e de ajuns, mai ales pentru clientii care au mai comandat de la ei. Astfel de atitudine din partea lor nu face decat sa ma determine sa nu mai cumpar.

2 comentarii (+add yours?)

  1. Mihaela C.P.
    Mar 12, 2012 @ 19:32:24

    Si eu primesc catalogul cu promisiunea premiului, ceea ce ma face sa ma indoiesc de calitatea florilor pe care le ofera, precum si de pretul lor. Daca cheltuiesc atat de multi bani pe publicitate cu atata masa de hartie, banii astia trebuie recupereti de undeva , si atunci de unde?Din pretul florilor, considerabil mai mare decat la altii. Ai vazut ca rasaduri de rosii se vand cu preturi foarte mari (numai pe site apar rasadurile de legume, nu si in catalog)?Eu n-am mai cumparat de la ei, olandezii bakker de doi ani, desi la inceput am fost tare incantata de oferta lor. Acum sunt o multime de siteuri care ofera flori, unele la preturi mai mici.

    Răspunde

    • greenzonelife
      Mar 12, 2012 @ 19:36:08

      Intr-adevar sunt foarte scumpe, or fi de calitate dar la banii astia cumperi de zece ori pe atat din alte parti si tot ramai cu ceva plante.

      Răspunde

Lasă un răspuns

