Au rasarit

Rosiutele mele au inceput sa rasara dupa nici patru zile de cand le-am semanat. De dimineata scosesera deja capul la lumina, parca asteptau sa ridic jaluzelele sa le scalde soarele. Dragele de ele, le bate soarele toata ziua ca sunt pe pervaz spre sud. Le prieste. Astept sa rasara toate sau macar majoritatea ca apoi sa scot capacul la minisera sa nu fie prea multa umezeala la ele si sa le atace ciupercile. Asa cu capacul pus se face foarte cald in minisera si transpira foarte tare peste zi.

Deja ma si gandesc la bunatatea de sos de rosii si bulion pe care o sa le fac la toamna din dragele mele rosii. Mai am pe lista si niste sos picant, sos dulce si aromat si ketchup, doar ca pentru astea mai imi trebuie si ardei si gogosari. Poate ma incumet sa pun si din astea ceva rasaduri, daca nu ramane sa le cumpere soacra mea din piata. Nu prea am rabdare cu ardeii, rasar destul de greu. Doar pentru cei iuti imi fac un pic de rabdare sa-i astept ca aia chiar imi sunt dragi. Am o adevarata colectie de seminte de ardei iuti de tot felul de forme ciudate care mai de care mai iuti. Oh, si sa nu uit ce era mai important, rosiile uscate, o adevarata minune.

1 comentariu (+add yours?)

  1. Maria Stan
    Mar 07, 2012 @ 07:50:39

    Sa fie într-un ceas bun,sa crească mari și sănătoase,și sa te bucuri de o recolta foarte bogata.Inițial, am crezut ca recipientele lor, sunt vase de turba,apoi mi-am dat seama ca sunt de fapt suluri de hârtie igienica.😀
    Foarte ingenioasa ideea ,sper ca vor tine asa pana le plantezi în câmp.Spun asta pentru ca o prietena a pus la germinat semințe de legume, în suluri groase de hârtie.După doua luni ,când a trebuit sa-le facă plantarea în câmp ,nu le mai putea scoate întregi din tava.Sulul de hârtie putrezise puțin,și oricât de atent ar fi încercat sa le scoată,zbura pământul în toate direcțiile.Probabil, ca, sulul de hatie igenica folosit de tine este mult mai rezistent, și nu iți vor da bătăi de cap la scoaterea lor din tăvițe.Am sa urmăresc cu interes evoluția lor în asemenea recipiente,dacă vor rezista pana la plantarea în câmp,la anul voi încerca și eu.Știu ca hârtia este biodegradabila, asa ca ,voi pune la locul definitiv cu tot cu recipient plăntuțele,dar mai ales reprezinta o bariera foarte buna împotriva coropișnițelor.Anul trecut mi-a dat o prietena răsad de roșii în pastilles_jiffy,au fost singurele roșii care nu au fost atacate de coropișniță.😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

