Pasari

Un alt motiv pentru care vreau gradina mare e si pentru a creste ceva pasari, ajutor de gradinar, si poate cateva animalute mici. Pasarile sunt un ajutor de nadejde in gradina, mai ales lasate libere toamna si primavara devreme fac adevarata curatenie printre daunatori si pe deasupra mai si adauga putin ingrasamant in straturi.

Ma fascineaza in special pasarile de curte mai deosebite, printre care si bibilicile. Nu stiu de ce dar mi se pare ca au asa un aer de pasari extraterestre, la fel si curcanii. Am vazut zilele trecute la cineva pe un gard un grup de bibilici stand la soare si nu m-am putut abtine sa nu le fac o sedinta foto. Sunt super curioase si scot niste sunete ciudate cand te apropii prea tare. Am tot vrut sa merg pe la expozitii de pasari de curte dar nu am reusit niciodata sa aflu din timp locul si data asa ca tot timpul am aflat dupa ce au avut loc.

Si una de aproape ca sa intelegeti de ce mi se par extraterestre. Creasta care nu e creasta, e un fel de os si penele cu punctulete perfect aliniate le dau un aer special.

Sincer inca nu stiu cum se cresc dar promit sa ma documentez inainte sa ma apuc de sportul asta. Dar cum mai e pana atunci ma multumesc cu pozele🙂

4 comentarii (+add yours?)

  1. Florance
    Mar 19, 2012 @ 23:06:59

    Bibiliiiici! Cât de mult îmi plac! Eu îmi doream odată să cresc în grădină păuni… de fapt, încă mai am visul ăsta. Când voi reuşi să mă desprind de oraş şi să mă mut cu totul la ţară, sigur îmi voi lua o pereche. El albastru-email, ea albă-catifea🙂

    Răspunde

  2. vasi
    Apr 03, 2012 @ 18:18:53

    Daca ai stii ce galagioase sunt, te-ai multumi numai cu poza🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

