Allium

Usturoiul meu de tuns s-a facut marisor asa ca am decis sa-l mut in casa noua. I-am pregatit un ghiveci larg cu pamant usor amestecat cu un pumn de coji de oua macinate. Mi se parea putin firav asa ca l-am replantat in grupuri si poate cand o sa se faca mai mare il mai despart odata. Deocamdata atat mi s-a parut suficient, arata ca niste fire de iarba destul de firave.

Dupa ce l-am replantat l-am scos in balcon, acum ca s-a mai incalzit si afara, sper sa-i placa noua locatie, fratiorului lui ceapa de tuns ii merge bine in balcon, a stat acolo peste iarna si chiar i-a inghetat pamantul la un moment dat dar se pare ca nu l-a afectat. O sa trebuiasca sa-l mut si pe el ca deja a umplut ghiveciul cu radacini.

O sa-i gasesc si lui un ghiveci mai mare si poate o sa-l separ in mai multe bucati ca sa nu stea asa inghesuit. Il mai las putin si apoi o sa atentez la el pentru o branzica cu smantana.

2 comentarii (+add yours?)

  1. Florance
    Mar 25, 2012 @ 15:11:39

    Am citit şi am două nelămuriri🙂 Prima, de ce ai pus coji de ouă în pământ? A doua, tu cum tunzi ceapa/usturoiul? Iei frunzele cele mai bătrâne sau tunzi tufa ca pe gazon, adică doar vârfurile?

    Răspunde

    • greenzonelife
      Mar 25, 2012 @ 18:30:33

      Pai in prima faza cojile de ou pisate actioneaza ca nisipul, adica aereaza pamantul, apoi pe masura ce timpul trece se descompun si elimina calciu in sol, adica ingrasamant. La ceapa si usturoi folosesc frunzele de pe margini, adica cele mai batrane dar nu ma sfiiesc sa atentez si la cele mai tinere daca am nevoie de mai multe frunze la un moment dat.

      Răspunde

Lasă un răspuns

