Crab apple

Din ciclul experimente, pepiniera de mere salbatice sau crab apple. Sunt niste pomisori decorativi care se gasesc prin parcuri sau prin spatiile verzi dintre blocuri. Infloresc abundent primavara si fac o multime de mere mici si colorate toamna care raman pe copac pana dupa brumele tarzii. Sunt o hrana bogata pentru pasari peste anotimpul rece, asa ca sunt ideali ca pomisori decorativi daca vreti sa oferiti hrana pasarelelor din gradina voastra.

Asa ca am cules si eu cateva merisoare in toamna si le-am luat semintele. Se pare ca sunt la fel de productive si la capitolul rasarire. La cum arata tavita unde le-am semanat cred au rasarit toate. Urmeaza sa le replantez. Sa vedem cum rezista la rasadire.

Din cate am citit sunt comestibile si iese un jeleu foarte bun din ele. Asa ca abia astept… peste cativa ani🙂 o sa va spun ce gust are jeleul.

Lasă un răspuns

