Garoafe

Am tras chiulul zilele astea la capitolul gradinarit asa ca pe ultima suta de metrii am mai semanat ceva flori. Garoafele sunt unele dintre preferatele mele, mai ales cele care sunt parfumate.

O mica dezamagire am avut cand am deschis plicul, extrem de putine seminte. Sper macar sa fie de calitate si sa rasara toate ca nu cred sa fi fost mai mult de 25 de seminte in plic. Asa ca nu am sperante prea mari de pe urma lor. Eu le-am semanat, acu e randul lor. De obicei cumpar seminte de la firme care produc seminte profesionale sau folosesc seminte primite sau culese de mine. Acum cred ca m-a atras poza de pe plic.

Lasă un răspuns

