Fragute in devenire

Desi vremea de afara iti da o senzatie de toamna tarzie, ploi marunte si frig, plantele din balcon imi arata ca totusi e primavara si se arata o recolta bogata de fragute. Fragutele mele s-au umplut de flori, e al doilea an cand fac roada in ghiveci. Desi le-am promis ca anul asta o sa le mut intr-o gradina, nu am apucat pana acum sa le duc la parintii mei in gradinuta. Asa ca si anul asta o sa mananc fragute din balcon pentru ca fiind deja pline de flori nu mai risc sa le transplantez. E un soi bun ca face flori si fructe pana toamna tarziu incontinuu, sunt putin mai marisoare ca cele salbatice si sunt de culoare crem. Totusi sunt la fel de aromate.

Le-am obtinut din seminte cumparate dintr-un supermarket. Anul asta am cumparat si seminte de fragute rosii dar nu le-am mai semanat ca nu mai am loc pe balcon. Noroc ca au termen de valabilitate destul de lung, poate la anul le vine si lor randul.

Azi am fost sa cumpar pamant sa mut rubarba ca saraca nu prea mai rezista in lingura de pamant in care este. In prima faza vroiam sa merg la cules de pamant de pe ceva araturi unde am vazut eu pamnt bun si roditor, dar la ce ploi au fost in ultima vreme nu prea am avut nicio sansa de asa ceva. Asa ca am purces la cumparaturi. Sper ca in weekend sa am timp si de sarmana rubarba. Va tin la curent🙂

Lasă un răspuns

