Aquilegia

Aquilegia, Columbine sau cum se mai numesc pe la tara, Caldaruse. Intotdeauna m-au fascinat cu florile lor care s-ar potrivi perfect ca rochite pentru spiridusii care traiesc in gradina. Mi se pare ca niciodata nu sunt suficient de multe in gradina de primavara. Revin in fiecare primavara si apar in locuri noi si in culori variate chiar de la an la an.

Sunt asa de frumoase cu florile lor diafane si in toate culorile, de la albul cel mai pur pana la grena, aproape negru. In gradina mamei mele apar in fiecare primavara si mereu incerc sa le surprind frumuseatea si varietatea de nuante.

5 comentarii (+add yours?)

  1. Mihaela C.P.
    Mai 05, 2012 @ 05:37:02

    Ce frumoase sunt!Probabil vantul le poarta semintele si rasar in anul urmator unde au cazut si gasit loc prielnic.

    Răspunde

  2. vasi
    Mai 05, 2012 @ 05:50:44

    Acum, „la batranete”a inceput sa imi placa mult culoarea roz. Mereu am considerat-o culoarea tineretii frenetice, dar mi-am schimbat opinia. Colectia ta este superba, iar exemplarele roz sunt atat de romantice ca imi vine sa le pup.

    Răspunde

  3. Dani
    Mai 08, 2012 @ 07:17:37

    Splendide !!! Mie imi fac cu ochiul cele albe, poate fiindca lipsesc din straturile mele …

    Răspunde

Lasă un răspuns

