Pasari

Si daca tot vorbeam in post-ul anterior despre pasari, autohtone, de data asta vreau sa va arat pasari de pe alte meleaguri. Cam prin perioada asta a anului ma apuca dorul de alte tari. Tari civilizate prin care m-au purtat pasii, si au fost multi pasi pe jos, prin parcuri pline cu verdeata, flori si multe vietuitoare, pe care la noi abia daca le vezi prin gradinile zoologice. Aici, in Anglia, mai precis in parcurile Londrei, traiesc libere si fericite.

Si ca dovada, am rascolit prin poze sa va arat si voua. La intrarea in fiecare parc ai o harta a parcului si a vietuitoarelor care il populeaza.

Si spectacolul incepe dupa cativa pasi. Alaturi de nelipsitii porumbei si pescarusi poti vedea o varietate uimitoare de rate. Habar n-am ce fel sunt dar am incercat sa surprind din fiecare fel cate una.

Apoi au urmat gastele, si astea de tot felul.

Apoi lebede, albe si negre.

Pelicani si alte pasari de apa pe care nu stiu cum le cheama.

Un robin, la noi nu stiu cum ii zice.

Si in cele din urma, pe locul doi dupa porumbei, desi nu intra la categoria pasari, cele mai simpatice si obraznice vietiutoare ala parcurilor Londrei, veveritele. O sa ma rezum la o poza desi cred ca am o tona de ipostaze cu ele.

3 comentarii (+add yours?)

  1. Andreea, DingradinaluiArdei
    Mai 23, 2012 @ 13:40:44

    Foarte dragute! Cel mai tare mi-a placut pasarea aia mica-mica si zbarlita, este foarte amuzanta. Pozele astea inteleg ca sunt de pe vremea cand te „apuca dorul pentru alte tari” In aceste zile cum stai cu dorul, ca pe mine ma cam apuca mereu. Abia am venit din vacanta si visez cu ochii deschisi la cea de la toamna…Nu am fost niciodata in Anglia si este o destinatie la care ne-am gandit adesea, insa deocamdata suntem indragostiti de Franta.

    Răspunde

    • greenzonelife
      Mai 23, 2012 @ 15:43:59

      Dor mi-e mereu, dar de Norvegia. De Anglia ma apuca dorul primavara, prin mai, ca atunci am fost acolo si mai vreau ca au ramas multe nevazute. Dor de duca am in general deci ala nu se pune. Franta e si ea pe o lista viitoare, are multe gradini pe care vreau sa le vad, prima pe lista e Gradina de legume Villandry.

      Răspunde

  2. Andreea, din gradina lui ardei
    Mai 28, 2012 @ 13:15:44

    Am vizitat gradina de la Villandry, ba mai mult, am cumparat si seminte de rosii, busuioc si levantica de acolo. Cam toate castelele de pe Valea Loarei au gradini frumoase si le-am vazut pe majoritatea, insa pe mine vizitarea lor m-a cam obosit. Sincer, aceasta zona este la coada listei preferintelor mele din Franta, insa stiu persoane care sunt indragostite de ea. Este o chestiune de gusturi. Eu as recomanda, daca m-ar intreba cineva, Normandia, Dordogne sau Provence. Sunt mai aproape de sufletul meu!

    Răspunde

Lasă un răspuns

