Iepurasi

Sau cum le zice fetita mea „bibici”. Nu stiu de unde ii veni idea cu „bibicu – bibicii” = „iepurasu – iepurasii”, dar suna interesant si parca li se potriveste denumirea. Sunt asa de mici si dragalasi cand sunt puisori.

Alt motiv pentru care imi place primavara e ca nu numai natura prinde viata ci si animalele din ograda scot pui. Si cum imi plac la nebunie toate animalele de curte nu m-am putut rabda sa nu le fac cateva poze si astora mici. Nu prea multe sa nu-i stresam, unii inca dorm🙂

Si un prim plan:

1 comentariu (+add yours?)

  1. Andreea, din gradina lui ardei
    Mai 28, 2012 @ 13:07:57

    Cat sunt de draguti si pufosi! Si puii din postarea anterioara! Eu imi tot fac curaj sa cresc ceva gaini, insa nu as putea sa le tai si atunci ar muri de batranete. Deocamdata am ajuns la concluzia ca deranjul ar fi prea mare si ma multumesc sa ii admir pe ai vostri. Cu toate ca as vrea sa le simt si pufuletul ala moale si mirosul de „bibic”…

    Răspunde

Lasă un răspuns

