Ploaie si berze

Ploaie, ploaie si iar ploaie. Am ratat anul asta si socul si florile de salcam cu ploile astea. Mi-e ciuda ca tare imi mai placeau clatitele cu flori de salcam sau dulceata de salcam. Iar socata era la loc de cinste printre bauturile verii. Noroc ca mai am ceva soc ramas de anul trecut.

Si dupa atata ploaie, cateva raze de soare care se ivesc printre nori sunt mult asteptate si de care profita la maxim toata lumea. Un pui de barza ud se usuca la caldura lor. Ce-i drept el e mai aproape de ele acolo sus. Ce noroc cu zoom-ul 🙂

Intotdeauna am zis ca atunci cand voi sta la casa mi-as dori sa poposeasca si pe stalpul din fata casei mele berze, chiar daca sunt multe vorbe rele prin popor despre berzele care aleg o anume casa. Eu nu le dau crezare si vreau berze 🙂

4 comentarii (+add yours?)

  1. nina
    Iun 02, 2012 @ 17:17:47

    Zi-mi si mie retetele la clatite cu soc si la dulceata de socata….mooor de pofta :))

    Răspunde

    • greenzonelife
      Iun 02, 2012 @ 18:43:30

      Erau clatite cu flori de salcam si dulceata de salcam. Insa se pot face si flori de soc pane, si dulceata de fructe de soc. O sa scriu un post despre ele, poate mai sunt si alti doritori.:)

      Răspunde

  2. phlox
    Ian 09, 2013 @ 21:46:32

    GZLule, nu’s cde pe unde esti tu, da’ si prin regat, dar si la rusii mei (mi-s rusoaica pe linie materna ) casa, si oamenii care o locuiesc, fireste, la care poposeste barza este/sunt haruita/ti cu noroc. Asadar…alege 🙂
    cu drag

    Răspunde

Lasă un răspuns

