Ultima strigare

Ultima strigare pentru trandafiri. Am mai gasit vreo sase flori. Nu se putea sa le las sa se piarda asa ca le-am cules si am facut un pic de sirop. Am fiert un sirop de 500 gr zahar cu 500 ml apa vreo 10 minute apoi am pus petalele curatate de partea alba si frecate cu un pic de sare de lamaie, ca la dulceata, si am mai fiert vreo 10 minute. L-am turnat fierbinte in sticle. Au iesit doua sticlute de 250 ml. Asa e de bun ca am lins si polonicul si palnia si oala in care a fiert :). Am lasat petalele in sirop, arata bine.

Update 🙂 le-am facut o poza si la lumina zilei sa se vada culoarea reala.

4 comentarii (+add yours?)

  1. Victoria
    Iun 25, 2012 @ 13:10:50

    Eu nu am avut destui trandafiri anul asta pentru a face ceva din ei, dar la anul cu siguranta ca voi incerca dulceata si siropul. In schimb am facut dulceata din flori de salcam, pe care am si terminat-o 🙂 daca stiam ca este asa de buna faceam mai multa.

    Răspunde

    • greenzonelife
      Iun 25, 2012 @ 15:16:53

      Eu am facut anii trecuti dulceata de salcam, anul asta am ratat florile ca a plouat fix cand au fost infloriti. Trandafiri multi nu am avut nici eu, de exemplu siropul e din 6 flori, le-am facut mai mult de proba si de pofta.

      Răspunde

  2. simf
    Iun 29, 2012 @ 05:12:07

    clar, eu o sa initiez o petitie de protest, asa nu se mai poate, dulceata, sorbet, sirop – toate din trandafiri. si io n-am!:)

    Răspunde

    • greenzonelife
      Iun 29, 2012 @ 05:23:07

      Da 🙂 si unde mai pui ca am folosit doar vreo 30 de flori pentru toate, daca aveam mai multi iti dai seama ce faceam 😀

      Răspunde

Lasă un răspuns

