Flori domnesti

Mi se pareau asa banale, pana am gasit seminte de flori batute si pestrite. Sunt asa de colorate. Nu au iesit toate cum era pe eticheta, dar arata bine in multime si cele simple.

5 comentarii (+add yours?)

  1. cristina
    Iul 18, 2012 @ 07:25:12

    ce faine-s! n-am vazut pana acum pestrite asa.

    Răspunde

    • greenzonelife
      Iul 18, 2012 @ 09:30:00

      Da, sunt super, doar ca sunt hibrid si din pacate semintele luate de la ele fac iar flori simple si intr-o culoare.

      Răspunde

  2. simf
    Iul 19, 2012 @ 07:37:37

    sunt si pe lista mea de must have:)

    Răspunde

  3. Dana
    Iul 21, 2012 @ 04:08:47

    Ce frumoase sunt! nu am mai vazut zinnia pestrita, superba! Felicitari pentru frumusetile astea.

    Răspunde

Lasă un răspuns

