Update

M-a prins ieri o ploaie zdavana venind de la servici de m-a facut ca pe o mata plouata. Ciuruia apa pe mine de zici ca tocmai iesisem de sub dus. Asa ca, cu mintea limpede, spalata de ploaie, mi-a venit cheful de rasadit duzi. Normal ca am asteptat sa ma usuc, dupa care am purces la rasadit. Luasem mai demult niste tavite cu ghivece de la un depozit de fabrica de mase plastice, special pentru puisorii de duzi, dar n-au fost de ajuns si am recurs la vesnicele si nelipsitele pahare de iaurt din dotare.

Au iesit doua tavi cu cate 10 fire si inca 6 paharele de iaurt. O adevarata pepiniera 🙂

Mi-a mai ramas de rasadit din nou lamaita, dar cred ca ei o sa-i vina randul in weekend. Mi-e tare draga.

Parca imi vine cheful sa mai pun inca niste butasi de menta si poate cativa de rozmarin. Cred o sa seman si ceva patrunjel pentru la iarna. Planuri mari, om vedea 🙂

3 comentarii (+add yours?)

  1. simplitaly
    Aug 04, 2012 @ 12:26:06

    N-am stiut ca se pot rasadi plante si copaci si in august…

    Răspunde

    • greenzonelife
      Aug 04, 2012 @ 15:45:03

      Se pot, cu atentie sa nu le deranjezi radacinile, si nici nu vor sti ce li s-a intamplat :). Vor fi doar fericite mai tarziu cand vor vedea ca fiecare are un spatiu mai mare de dezvoltare. Acum e perioada optima si pentru a rasadi plantele bienale care au fost semanate luna trecuta si care vor inflori la anul.

      Răspunde

Lasă un răspuns

