Muscate

Intotdeauna mi-au placut pozele cu casute austriece pline de muscate curgatoare la balcoane si ferestre. O sa am si eu la fel cand o sa am casuta mea. Pana atunci ma multumesc cu muscatele mamei, chiar daca nu sunt curgatoare si nici nu suport mirosul frunelor lor, imi plac totusi florile lor ca niste bulgari si culorile placute si vii. Fie ca sunt flori simple sau batute, toate au o frumusete aparte.

8 comentarii (+add yours?)

  1. Maria Stan
    Aug 08, 2012 @ 19:35:43

    Sunt superbe,nici mie nu imi plac cum miros,:D dar intodedeauna le-am admirat!

    Răspunde

  2. Andreea, DingradinaluiArdei
    Aug 11, 2012 @ 10:15:52

    Ma alatur si eu clubului Admiratorilor de Muscate. Intradevar, daca si miroseau frumos…Totusi, am primit anul trecut de la nasa noastra o muscata care mirosea a lamaita, si am inteles ca in trecut era folosita datorita mirosului ei la aromarea dulceturilor. Din pacate, a prins-o bruma afara si am pierdut-o. Nu era atat de decorativa, este adevarat, dar in felul asta Natura ne arata ca nu le poti avea pe toate.

    Răspunde

    • greenzonelife
      Aug 11, 2012 @ 11:54:20

      Da, ar trebui sa avem si cate o gradina de iarna ca sa putem proteja toate florile dragi :). Eu visez la una, in care sa am si citrice.

      Răspunde

  3. simplitaly
    Aug 23, 2012 @ 11:39:46

    exista mai multe soiuri de muscate care miros foaaarte frumos, nu stiu cum le spune in romaneste, in germana categoria generala se numeste Duftgeranien sau Duftpelargonien, daca vei sa dai o cautare la google images le gasesti 🙂 Cea mai placut mirositoare este asta: http://www.plantimag.de/dat/0205083.html am inteles insa ca trebuie sa ai mai mult de o singura planta din soiul asta pentru ca nu le place sa fie singure 🙂

    Răspunde

  4. kitty
    Iun 12, 2015 @ 13:25:36

    indrusaim se numeau pe vremuri muscatele parfumate….

    Răspunde

Lasă un răspuns

