Experimentele continua – coarne

Si daca tot am pus dulceata de coarne, si am gasit si cateva boabe coapte, le-am mancat, yummy, si am ales samburii. I-am spalat bine si i-am pus deoparte.

Pana a fiert dulceata, am pregatit o tavita cu pamant si i-am semanat.

I-am acoperit cu putin, pamant, i-am udat bine si le-am pus un capac sa nu se piarda umiditatea. Cred ca o sa am de asteptat pana la primavara sa vad daca experinmentul meu da rezultate. Dar cum rabdarea mea e de fier, nu mai e mult pana la primavara, asa-i?

7 comentarii (+add yours?)

  1. vasi
    Aug 11, 2012 @ 18:34:58

    Asa-i!!! Ai o anumita pasiune pentru insamantari si butasiri si unele chiar deosebite. Speram ca iti si rasara!
    Pup!

    Răspunde

    • greenzonelife
      Aug 11, 2012 @ 19:40:12

      Imi place sa experimentez. Nu toate imi ies. Iar spatiul redus ma igradeste si mai mult. Uneori pun butasii prin colturi si uit de ei fiind prea ascunsi. Dar in fiecare an o iau de la capat cu ce nu-mi iese. Si chiar daca stiu ca ceva nu trebuie facut intr-un anume fel, cel putin dupa cate se zice in carti, eu tot incerc, poate totusi, natura are puteri ascunse🙂

      Răspunde

  2. Octavian
    Aug 16, 2012 @ 13:20:26

    Din cate am citit, incoltesc cam in 2 ani. Samburii fructelor mai putin coapte cica ar incolti mai repede. Ca sa grabesti incoltirea poti sa mai incerci si sa zgarii samburii folosind niste smirghel, in carte recomandau tratarea cu nu’s’ce acid diluat in nu’s’ce proportie.
    Daca totusi incoltesc in primavara, mai scrie despre ei, te rog. Imi plac coarnele si as vrea sa-mi plantez un pui de corn pe langa casa; dar daca-i vorba de 2 ani, cred c-o sa-l cumpar (de exemplu http://www.multeplante.ro/arbusti-fructiferi/altele/corn-cornus-mas/cId-16/sId-22/pId-998).

    Răspunde

    • greenzonelife
      Aug 16, 2012 @ 18:41:32

      Intotdeauna exista varianta cumpararii, eu fac experimente🙂, curiozitatea mea e mare. Daca o sa am gradina normal ca o sa-mi si cumpar plantele pe care le doresc, no o sa astept zeci de ani sa mananc fructe din pomii plantati din seminte🙂

      Răspunde

  3. simplitaly
    Aug 23, 2012 @ 11:16:50

    exista si corni de cumparat?
    Eu am vreme sa astept asa ca imi iau mintenas avant si bag samburii de coarne in pamant. Mai am si de corcoduse (nici alea nu stiu sa se gaseasca pomisor de cumparat) si de niste prune soiuri marunte si dulci. Si de kaki!🙂

    Răspunde

  4. Trackback: Confesiuni de luni | Luxul simplitatii

Lasă un răspuns

