Seminte

Ieri am avut o zi plina. Am dat buzna in gradina bunicilor si am cules tot ce am gasit in materie de seminte. De la salata, spanac, patrunjel, marar, usturoi si ceapa la busuioc, garofite turcesti, banuti, galbenele, craite, margarete si nu mai stiu ce ca le-am pus in tot felul de cutii si cutiute ce-am gasit pe acolo🙂 Acasa le-am sortat putin si care nu pareau destul de uscate le-am mai lasat putin la aer sa se usuce ca nu cumva sa mucegaiasca peste iarna.

Spanacul, galbenelele si craitele cred ca-mi ajung sa seman un hectar🙂 La galbenele m-am cam lenevit si nu le-am ales prea bine de coji, dar o fi bine si asa.

In cazul in care aveti cutii de tic-tac nu le aruncati, sunt perfecte pentru pastrat seminte. Si cutiutele de la medicamente sunt la fel de folositoare, insa astea arata mai bine si ocupa putin spatiu.

9 comentarii (+add yours?)

  1. Maria Stan
    Aug 21, 2012 @ 05:00:42

    Felicitari pentru rabdarea ta,este foarte bine sa iti conservi propriile seminte mai ales daca ele sunt traditionale.
    Vroiam sa te intreb la garofitele chinezesti ce culori ai pe acolo?
    Si la mine in gradina a poposit o samanta si s-a incapatanat sa se inradacineze singura si sa imi faca mandrete de floricele,habar nu aveam cu se numeste pentru ca eu niciodata nu mai avusesem asa ceva in gradina,noroc cu o prietena de pe Blog care m-a luminat si mi-a spus cum se numesc, si ca ele sunt de mai multe culori.
    Bafta in continuare la colectat seminte!

    Răspunde

  2. vasi
    Aug 21, 2012 @ 15:50:46

    Suna foarte frumos!!!
    Saptamana aceasta am sa iti trimit si eu, asa ca mai pregateste un tic-tac :)))
    Pup!

    Răspunde

    • greenzonelife
      Aug 21, 2012 @ 16:46:03

      Pitica mea e inebunita dupa tic-tac, nu iese din casa fara un tic-tac. Totusi cutiile se golesc repede ca o ajuta si tati🙂. Atunci pot trimite si eu?

      Răspunde

  3. vasi
    Aug 21, 2012 @ 19:03:14

    Da, putem incepe, ca daca mai apare ceva nou, o sa mai punem cate un plic si gata…:)
    Pup!

    Răspunde

    • greenzonelife
      Aug 23, 2012 @ 11:55:14

      Gata, ti-am pus azi plicul, pe cutia postala scria ca se ridica corespondenta dupa ora 14, eu am ajuns la 14 fara 10, sper sa fi apucat sa plece azi, is curioasa in cat timp ajunge.

      Răspunde

  4. Dana
    Aug 22, 2012 @ 02:24:32

    Oh, cata migala si cata rabdare ai! imi plac cutiutele si etichetele… as vrea sa fiu si eu asa ordonata. Simt ca trece vara cand vad conserve si seminte si vin si muraturile pe lista…

    Răspunde

    • greenzonelife
      Aug 22, 2012 @ 07:40:30

      E tare scurta vara. Noroc ca mie imi plac toate anotimpurile, normal ca prefer vara pentru ca sunt o friguroasa, dar si restul sunt ok, au partile lor frumoase.

      Răspunde

Lasă un răspuns

