Vegeta

Mi-am luat inima in dinti si am pus si eu de-o vegeta. Imi era cam lene, nu de alta🙂. Am curatat o tona de morcovi, niste patrunjel radacina, patrunjel frunze, ceva gulii si niste ardei si gogosar rosu pentru culoare. Le-am tocat marunt si le-am pus la uscat in cuptor la foc mic cu usa intre-deschisa. A durat cateva ore procesul de uscare, timp in care le-am tot amestecat. Dupa uscare aratau asa:

Pentru ca nu am dat legumele pe razatoare ci le-am tocat, mi s-a parut ca a iesit cam mare vegeta mea si am hotarat sa macin o parte din ea.

Am amestecat partea macinata cu cealalta si a iesit chiar bine.

Parca ii lipseste ceva verde, asa-i? E cam portocalie, desi am pus si ceva frunze de patrunjel. O sa mai adaug ceva verdeata, data viitoare🙂. Poate incerc si varianta cu legume date pe razatoare.

2 comentarii (+add yours?)

  1. Andreea, DingradinaluiArdei
    Sep 12, 2012 @ 11:34:31

    Ar merge si frunze de telina, cred, pentru verde, miros si gust. Si marar. Nu am facut niciodata vegeta in casa, dar recunosc ca ma tenteaza ideea. Cea din comert este prea sarata si miroase prea puternic a ceapa. Poate in weekend daca am timp – sunt programati castravetii la murat, iar mama insista sa facem si niste kapia la borcan si niste fasole marinata si sfecla la borcan…Inca un weekend incarcat. Vad ca si tu ai o gramada de treaba cu jucaria cea noua. Frumoasa achizitie, n-am ce zice.

    Răspunde

    • greenzonelife
      Sep 12, 2012 @ 15:37:11

      E putin prea puternic mirosul de telina si nu merge chiar la orice mancare, in rest ideea e buna. Spor la treaba ca vad ca aveti un weekend plin🙂

      Răspunde

Lasă un răspuns

