Dafin in casa noua

M-am harnicit si eu dupa ceva vreme si am reusit sa-mi plantez dafinul. I-am gasit si un ghiveci care i se potriveste pe masura si are si putin aer mediteranean.

Am reusit sa-mi plantez si butasii de ficus pe care i-am inradacinat in apa de vreo luna si pentru care tot nu am avut timp, dar acum am reusit si i-am pus pe toti trei intr-un ghiveci mare ca sa nu mai fie nevoie sa-i mut. Am mai facut putin loc prin balcon si am inceput sa mut in casa plantele de interior pentru ca noaptea e din ce in ce mai frig. Mai am cateva care trebuie aduse dar le mai las putin pana fac loc prin casa.

Am tuns si pregatit de toamna menta, aliumul, fragutele, si mai am de tuns merisorii, lavanda si de curatat de frunze uscate restul plantelor. Acum ca s-a mai racorit mai imi vine si mie sa ies in balcon sa fac cate una alta.

Ma asteapta vreo trei galeti de rosii pe care le-am adus de la bunici plus una de piersici pe care o sa le transform in suc. Maine o sa fie o zi grea🙂

2 comentarii (+add yours?)

  1. vasi
    Sep 17, 2012 @ 05:55:22

    Spor la treaba fetita, ca vad ca ai multa treaba!!!!
    Pupici!

    Răspunde

Lasă un răspuns

