Ploua

Ploua, incet, marunt si indesat. Ploaie de toamna. Mult asteptata ploaie. Insa a adus si frig. Asta inseamna ca toamna si-a intrat deplin in depturi. Vreme de facut dulceturi, pus muraturi si facut tot felul de bunatati pentru cand frigul iernii ne va face sa ne fie dor da vara si de aromele ei.

De obicei vremea asta ma indeamna la visare, asta cand nu-mi gasesc de lucru prin bucatarie, la gandul ca a mai trecut un an si tot nu am gasit acel locsor mult visat. Ma gandesc ca vine vremea plantarilor de toamna si eu inca nu am unde pune toti acei pomisori visati, acele tufe si flori, si multe altele pe care le tot adaug la o lista imaginara.

Ma refugiez in carti si reviste de gradinarit, imi fac planuri in continuare si imi imaginez cum va arata gradina mea. Ies in balcon si mai tund o plantuta, mai ud o floare, mai iau un fir de patrunjel sa-l pun in ciorba. Ma bucur de ceea ce primesc de la bunici, chiar daca uneori ma dispera ca nu le pot consuma proaspete, direct din copac sau de pe tufa, ci trebuie sa le tin in frigider peste saptamana.

Ploaia asta imi da idei, ma bucura si ma deprima, ma face sa ma zgribulesc, sa ma gandesc ca toamna e aici si n-am ce face.

8 comentarii (+add yours?)

  1. simplitaly
    Sep 20, 2012 @ 20:32:37

    uite ca m-am gandit la tine azi si ti-am adus o mini-sera tare faina si usor de facut: http://www.greenme.it/abitare/orto-e-giardino/864-come-costruire-in-10-mosse-una-mini-serra-dai-rifiuti
    Iubesc ploaia… 🙂

    Răspunde

  2. Maria Stan
    Sep 21, 2012 @ 06:32:47

    Si la noi,ploua si totul pare gri,in acest week” preconizasem o iesire la casuta,nu am mai fost de mai bine de 3 saptamani,si chiar este necesar,acum stau in dilema,pe langa faptul ca mai am destule legume pe teren,am si strugurii de cules care sunt o multime in acest an.
    In privinta visului tau stai linistita,cu siguranta se va concretiza,la fel eram si eu cu multi ani in urma cand mi-am descoperit pasiunea pentru gradina,si drept urmare am si gradina,si casuta, dar si satisfactia ca visul meu sa indeplinit.
    Mult succes si tie!

    Răspunde

  3. cristina
    Sep 21, 2012 @ 06:44:54

    stii ca visele se implinesc, nu? continua sa-ti doresti si se va realiza dorinta ta cu siguranta, mai devreme sau mai tarziu, oricat de improbabil ti se pare acum.

    Răspunde

  4. Victoria
    Sep 21, 2012 @ 13:30:26

    Si la mine ploua.Cam tarziu pentru legume,dar tot ma bucur, ca era mare nevoie de ploaie.
    Iti doresc sa iti implinesti toate dorintele.Eu stiu ca,de cate ori mi-am dorit ceva foarte tare, am reusit sa realizez la un moment dat.Sper sa ti se intample la fel 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

