Love is all around

Am gasit ieri frumusetea asta. Nu-i asa ca seamana cu o inima? Natura are multe moduri de a ne arata dragostea ei. Am si pus-o la incoltit, sa am si eu un nuc care face inimi🙂

Si pe langa frumusetea asta am mai gasit si doua piersici de toamna mai speciale. Mult mai galbene decat cele obisnuite si mult mai aromate, se aseamana mai mult cu piersicile de vara la gust. Asa ca am pastrat si cei doi samburi si i-am pus la incoltit. Ca sa vedeti diferenta dintre ele:

Balconul meu a devenit tot mai neincapator. Musai trebuie gradina🙂

4 comentarii (+add yours?)

  1. cristina
    Sep 25, 2012 @ 06:41:04

    te primesc in gradina mea! :)))
    serios, daca vrei, poti planta si la mine ce-ti prisoseste. sunt la 25 km de buc.

    Răspunde

  2. Dani
    Sep 27, 2012 @ 08:01:49

    Iti trebuie o ditamai gradina🙂 Ai adunat deja o multime de plante si copaci in devenire. Imi place, ca tu socotesti pe scara mare🙂

    Răspunde

    • greenzonelife
      Sep 27, 2012 @ 08:23:52

      Pai eu visez undeva la un hectar daca s-ar putea, sau chiar mai mult🙂, partea proasta ca pe la noi mai rar casa cu atata gradina.

      Răspunde

Lasă un răspuns

