Sapunuri

Am intrat si eu in sfarsit in posesia unor sapunuri de la Alexandra. De mult tot vroiam sa iau, iar acum s-a ivit ocazia. Pe langa faptul ca sunt aspectuoase, miros divin.

Nici nu am apucat sa desfac coletul ca tot felul de arome au invadat camera. Sunt asa de parfumate, placut parfumate. Eu am luat Cremosso-cu lapte de capra, Herbal-sapun pentru par cu ulei de ricin, Miere si ceara si am primit o surpriza, cred ca e  cu miere si fulgi de ovaz. Imi doream de mult sa incerc ceva pentru par. Nici un sampon din comert nu mai spala, imi simt parul naclait si murdar. Mi-am adus aminte de vremea cand facea mamarea mea sapun de casa si ma spalam pe cap doar cu el, fara sampoane si alte prostii. Am gasit astfel la Alexandra un sapun pantru par.

Nu am ajuns bine acasa de la posta ca l-am si incercat. Nu fac reclama, dar in sfarsit parul meu a scartait din nou dupa multa vreme, a scartait de curatenie. Sunt super incantata. Abia astept sa le incerc si pe celelalte. Multumesc Alexandra.

2 comentarii (+add yours?)

  1. Simona Fusaru Blogspot
    Oct 05, 2012 @ 04:58:05

    bun venit in clubul nostru:)
    ai grija pe cine din casa naravesti la sapunurile alexandriene, ca lumea se invata rapid cu mai-bine-le.🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

