Ultimele recolte ale toamnei

In gradina bunicilor bogatia toamnei isi arata mandra recoltele. Pentru ca se anunta nopti reci am pus folie pe ultimele rosii, am dus la adapost ardeii iuti din ghivece, am cules cativa de siguranta sa avem si pentru la anu, ca la cat sunt de iuti cred ca o sa mancam unu pe saptamana :), am pozat ce mai era necules si ce va mai putea fi daca nu va da frigul mare, ca promisiuni sunt 🙂

6 comentarii (+add yours?)

  1. simplitaly
    Oct 10, 2012 @ 11:05:12

    As avea sa te intreb, daca ma poti lamuri in 3 chestiuni
    1. Smochinul din ultima poza rezista la temperaturile de iarna din RO?
    2. Am lastari de rododendron si de leandru, deocamdata i-am pus intr-o vaza cu apa. Nu am hormonii de crestere ca n-am avut vreme sa-i caut in romania 😦 crezi ca am sanse sa faca radacini?
    3. Am acoperit cu folie ghiveciurile in care am semanat copacei si pamantul a incepu sa mucegaiasca. Acuma is descoperiti si umezesc pamantul din cand in cand. Acoperirea cu folie are si alt scop decat cel al mentinerii umezelii?
    Multumesc daca iti faci timp sa-mi raspunzi si te rog sa ma scuzi ca abuzez asa de tine 😦

    Răspunde

    • greenzonelife
      Oct 10, 2012 @ 18:11:30

      Da, smochinul rezista afara in RO, doar ca trebuie invelit si protejat peste iarna daca ramane afara. De preferat ar fi sa fie dus la adapost peste iarna, intr-un beci sau garaj. Rododendron si leandru n-am avut, teoretic sanse sunt. Acoperirea cu folie metine umiditatea constanta, doar ca trebuie sa-i dai cateva gaurele la folie sa mai intre si putin aer, altfel mucegaieste. La ce ma pricep iti raspund cu drag 🙂

      Răspunde

  2. Simona
    Noi 08, 2012 @ 16:15:03

    Cu smochinul m-ai dat gata
    Eu as sta numai sub el la vreme de cules, de frica hotilor gen pasaret sau viespi :)))

    Răspunde

    • greenzonelife
      Noi 08, 2012 @ 19:27:49

      Se coc pe rand, din vara pana toamna tarziu, cateva smochine la dou-trei zile. Pasarile nu prea stiu ce sunt :), viespile cred ca au fost ocupate cu altceva, insa furnicile le viziteaza foarte mult, intra-ies din cate o smochina de parca ar cauta ceva. Trebuie sa le scuturi bine inainte sa le mananci alfel mai servesti si cateva furnici. Nu par a fi daunatoare, dar stiu si eu.

      Răspunde

Lasă un răspuns

