0 grade

Frig, foarte frig. Brusc, dupa atatea zile frumoase ne-am trezit cu zero grade. Prima noapte cu temperatura de inghet. A fost si ceva bruma.

Se vedea insa azi dimineata diferenta intre cei ce au termometru afara si cei care nu au. Razele soarelui i-a pacalit rau de tot. Zgribuliti, cu o bluzita subtirica sau doar o gecuta scurta. Cei cu termometru erau imbracati bine, unii chiar cu manusi si cizme🙂 Mai ca imi venea sa rad, dar imi era prea frig sa-mi scot nasul din guler.

Noroc ca am reusit aseara sa aduc in casa plantele mai sensibile ca si in balconul meu inchis temperatura a scazut sub 10 grade si cred ca nu le-ar fi placut. Poate la anu, daca nu ne mutam, o sa inchidem cu termopan. Asa o sa pot tine mai multe plante de interior in balcon pentru ca in casa se face umezeala prea mare iarna din cauza lor. Oricum a trebuit sa renunt la multe dintre ele din lipsa de spatiu.

Inca visez la o casa la care prima modificare va fi adaugarea unei gradini de iarna sau oranjerie cum ii mai spune prin unele parti. Pana atunci visez si ma multumesc cu balconul meu neincapator si mult prea friguros pentru plantutele mele dragi.

5 comentarii (+add yours?)

  1. simplitaly
    Oct 10, 2012 @ 11:09:06

    iti tin pumnii sa va mutati, eu desi nu te cunosc, cand ma gandesc la tine te vad aplecata peste o planta facandu-i descantece…🙂 Ai parul prins in coada si mai vad un copil si-un catel si-o pisicuta🙂

    Răspunde

  2. Dani
    Oct 10, 2012 @ 11:51:33

    Zero grade ??? Of, prea brusc a venit frigul pe-acolo … O sa simtim si noi valul asta rece, mai mult ca sigur …

    Răspunde

Lasă un răspuns

