Update

Desi geamurile balconului tin inca la distanta frigul noptilor, toamna se resimte si in balconul meu. Frunzele se ingalbenesc si cad, plantele devin din ce in ce mai triste. Am tuns pentru ultima data pe anul acesta menta si melisa si le-am replantat in ghivece mai mari. Am cules si aruncat frunzele moarte si am improspatat pamantul la plantele de interior. Nu e prea multa treaba acum dar facuta bine se va resimti in primavara cand plantele nu vor mai fi deranjate in momentul in care vor incepe sa intre din nou in vegetatie.

A rasarit cresonul, cresonul meu expirat din 2009 :). Dupa o saptamana in frig, care se pare ca nu i-a prea priit, l-am adus in casa pe pervaz. Dupa 24 de ore la caldurica mi-a multumit si a scos nasucul la lumina. Abia astept sa-l gust 🙂

Mai am de plantat bulbii de primavara, treaba care am tot amanat-o dar sper ca saptamana asta sa reusesc.

5 comentarii (+add yours?)

  1. Iuliana
    Oct 15, 2012 @ 11:30:28

    Aha, deci nu sunt singura care a ramas in urma cu plantatul bulbilor :)).
    Eu nici macar nu i-am cumparat, ce se mai zic de plantat. Dar ca si tine, sper sa-i rezolv in week-endul de vine.
    Spor la treaba 🙂

    Răspunde

    • greenzonelife
      Oct 15, 2012 @ 11:45:29

      Multumesc, la fel! 🙂 Eu ii am de mai multi ani, ii scot vara si ii pun la loc toamna sau iarna devreme, in balcon fiind destul de cald pentru plantat bulbi chiar si iarna.

      Răspunde

  2. simplitaly
    Oct 27, 2012 @ 17:47:01

    eu am plantat bulbii acum 2 saptamani si au mai fost niste zile cu soare frumos si n numai ca au incoltit hyazintele dar au deja frunze de 5-6 cm… acuma daca vine frigul peste ele nu stiu ce a fi… a mai fi ceva de capul lor in primavara?

    Răspunde

  3. simplitaly
    Oct 27, 2012 @ 20:08:17

    OK, multam!

    Răspunde

Lasă un răspuns

