Animalele mele de companie

Daca tot nu am gradina, cu iaz sau piscina, am acvariu🙂. E o pasiune veche, de cand eram copil. Pe atunci ma chinuiam cu el, acum e o placere. Ce nu stiam atunci e ca acvariul trebuie sa fie cat mai mare posibil ca sa fie cat mai usor de intretinut. Astfel se formeaza un mini ecosistem si totul se desfasoara fara probleme. Plantele oxigeneaza apa, pestii si melcii mananca algele, pestii se inmultesc in voie iar cei care mor sunt mancati de melci. In afara faptului ca aprind lumina dimineata si le dau sa manance iar noaptea o sting din nou, nu fac decat sa mai adaug apa din cand in cand pentru ca se mai evapora. In rest ma bucur de priveliste si de spectacolul oferit de micile vietuitoare.

14 comentarii (+add yours?)

  1. simplitaly
    Oct 25, 2012 @ 21:35:37

    wow ce frumos!🙂 sa-ti traiasca!

    Răspunde

  2. irenadaiana
    Oct 26, 2012 @ 09:22:02

    e clar. chiar ai nevoie de-o gradina , eventual si cu un iaz mai maricut cu pestisori si buni de mancat.🙂

    Răspunde

  3. Dani
    Oct 26, 2012 @ 22:16:07

    Tu ai o padure in acvariu🙂 Sa stii, ca poti pune si un nufar mititel acolo.

    Răspunde

  4. Dana
    Oct 27, 2012 @ 14:05:04

    O adevarata padure acvatica… frumos si relaxant.

    Răspunde

  5. ilincaotgramesti
    Oct 29, 2012 @ 14:58:03

    O lume intreaga. Poti evada visand cat vrei! Sa fie asa inca multi ani de-acum incolo. Foarte frumos, felicitari. Ce dimensiuni are si cum se mentine temperatura constanta?

    Răspunde

    • greenzonelife
      Oct 29, 2012 @ 16:53:53

      Multumesc. Are undeva pe la 100 de litrii, iar temperatura nu scade sub 25 de grade datorita capacului cu neoane. Se poate pune si un incalzitor cu termostat dar pestii care ii am eu sunt cei mai nepretentiosi: guppy🙂

      Răspunde

  6. Andreea, DingradinaluiArdei
    Oct 30, 2012 @ 19:50:38

    Pai si unde este „Pestisorul auriu”? Iti trebuie neaparat, ca sa ii spui ca iti doresti o gradina.

    Răspunde

    • greenzonelife
      Oct 30, 2012 @ 20:03:13

      Am avut si acvariu cu pestisori aurii, sunt un dezastru, reusesc sa distruga un acvariu in doua zile, sunt foarte murdari. Aia doar afara in iaz🙂 deci pestisorul auriu va reaparea in viata mea odata cu gradina🙂

      Răspunde

  7. Cornelia
    Noi 05, 2012 @ 12:33:50

    Buna.Am și eu un acvariu de 60 de litri. Am citit în postare ca adaugați apă în locul celei ce s-a evaporat, la cât timp schimbați 75% din cantitatea de apă?Mulțumesc:)

    Răspunde

Lasă un răspuns

