A venit Mosu’

He he, azi va fac in ciuda, mi-am primit cadoul de Sarbatori in avans🙂. Nu stiu ce-mi veni sa caut ceva plante pe net si dau de un site cu plante online. Multe, felurite si ieftine foc. Si cum de mult visam eu la o colectie de menta am zis ca la cat costa merita sa incerc. Si fac eu comanda, si nu termin bine ca ma si trezesc cu raspuns sa le dau numar de telefon ca ii trebuie la curier si apoi alt mail ca mi-au pus plantele pe curier si a a doua zi ma trezesc cu curierul. Doua pachete, nici prea mici nici prea mari. Ma gandesc eu oare cum le-or fi pus, probabil ca ceva radacini aruncate acolo in pachet cum am mai primit de la o firma foarte renumita, nu spun cine sa nu-i fac de rusine dar poate ati patit si voi.

Ma reped sa desfac coletele (chit ca eram la serviciu, ca acasa nu primim curier din cauza de copil mic unde oprim telefon, inferfon si sonerie cand doarme). Surpriza, placuta, foarte placuta. Inauntru erau plante in toata regula, vioaie si frumoase, in ghivece proprii fiecare si bine ancorate de cutie. Am inchis pachetele si am fugit acasa.

Mie mi-a luat o jumatate de ora sa despachetez, ma intreb cat le-o fi luat lor sa impacheteze, ca la cat de prompti au fost parca asteptau gata ambalate numai sa fie comandate.

Mi-am tot sucit mintea dar nu mi-am inchipuit ca poti trimite in pachet plante vii fara sa se imprastie. Se poate!

Dupa ce le-am desfacut si le-am udat pe cele mai uscate, majoritatea fiind umede, le-am luat pe rand la o sedinta foto. Fiecare ghiveci avea eticheta cu numele plantei, nu ca la ceilalti care mi-au trimis radacini si a trebuit sa astept vara sa vad ce-mi creste din ele. Am mai pus si eu cate o eticheta provizorie pana cand o sa le replantez si o sa primeasca una frumoasa si rezistenta. In ordine total aleatorie va prezint noua mea colectie de menta plus cateva plante pe care nu m-am putut abtine sa nu le adaug listei de cumparaturi:

Menta simpla

Menta peppermint

Menta cu aroma de mere verzi

Menta cu aroma de mandarina

Menta cu aroma de ciocolata

Menta cu aroma de capsuni

Menta cu aroma de ananas

Floare de colt

Tarhon

Scai vanat

Santolina

Salvie

Pepino

Si ceva ce nu am comandat, deci banuiesc ca este un bonus din partea lor

Eucalipt

Normal ca nu toate arata perfect, trebuie totusi sa admitem ca e iarna imediat si majoritatea dintre ele isi pierd frunzele. Arata mai mult dacat bine, zic eu, pentru perioada aceasta a anului.

Vreau sa le multumesc pentru promptitudine si profesionalism si ii recomand cu caldura. Veti gasi la ei plante ieftine si bune. Stiu, suna a utopie. Dar pe mine m-au convins, ei sunt:

35 comentarii (+add yours?)

  1. Simona
    Noi 13, 2012 @ 20:58:05

    Wow, cate soiuri de menta
    Sa le stapanesti sanatoasa si sa te fericeasca, crescand fiecare planta frumos si transformandu-se in tufe de toata frumsetea.
    Menta este o luptatoare, e de ajuns o radacina si acapareaza locul unde este plantata. Dar eu o tin in loc cu multe limonade🙂

    Răspunde

    • greenzonelife
      Noi 13, 2012 @ 21:22:20

      Multumesc, si eu sper sa se transforme in tufe frumoase. Din cate stiu eu speciile astea mai ciudate nu sunt chiar asa acaparatoare, oricum vor sta in ghivece o vreme, pana voi avea gradina.

      Răspunde

  2. Gabriela
    Noi 13, 2012 @ 21:21:44

    Suna foarte apetisant denumirile de menta! De curand am prins gustul salatelor turcesti cu menta obisnuita. Celelalte soiuri nu stiu la ce se folosesc. Sunt doar ornamentale sau vrei sa le folosesti si la diverse preparate?

    Răspunde

    • greenzonelife
      Noi 14, 2012 @ 08:13:43

      Pai pe ele zice ca se pot folosi la diverse preparate, clar o sa incerc. Menta cu aroma de ciocolata am si probat-o, avea o crenguta rupta si am pus de-un ceai. Foarte buna, dulceaga si aromata, un dulce ciudat ca de ciocolata.

      Răspunde

  3. Simona Fusaru Blogspot
    Noi 14, 2012 @ 05:55:20

    am pus si eu menta lemon, menta ciocolata, menta heavy si menta hard, toate pe langa gard, bariera contra daunatorilor (si e eficienta). tund tufele de 2-3 ori pe an si n-ai idee cum se intind, cred ca le voi pune cate o bucata de tabla sa le stavilesc elanul. menta lemon e GENIALA in limonada, cateva frunze mojarate si apoi frunzute de decor puse in fiecare pahar. si scaiul vanat e invaziv (eu l-am prins din seminte, tot langa un gard, ca ajunge la 2 m inaltime), iar ceaiul chiar ca e eficient contra tusei.
    mersic frumos de pontul cu plant-shop, acum imi fac wish-list-ul:)

    Răspunde

    • greenzonelife
      Noi 14, 2012 @ 08:16:53

      Reclama facuta lor e gratis🙂, am simtit eu ca merita. Si eu o sa-i mai vizitez. Salvii, lavande, busuioc, e lunga lista🙂

      Răspunde

  4. cristina
    Noi 14, 2012 @ 07:18:31

    foarte fain ca ne-ai povestit experienta ta, multumim! acum ma duc sa ma mai uit si eu la ei pe site. eu ii stiam, dar n-am indraznit niciodata sa comand, fara o recomandare, cum am primit de exemplu pentru http://www.anthesis.ro/.

    Răspunde

    • greenzonelife
      Noi 14, 2012 @ 08:18:48

      E placut sa stiu ca v-am dat curaj. Sunt unii care pur si simplu merita reclama gratis🙂. Isi fac treaba bine si cu pasiune, cred, ca altfel nu le-ar fi iesit asa bine🙂

      Răspunde

  5. cristina
    Noi 14, 2012 @ 09:38:31

    am facut o comanda deja, astept sa vad ce vine. inca nu m-a sunat nimeni, dar sunt increzatoare. intrebare: astea pot fi plantate in curte, sau trebuie oare tinute in casa pana la primavara?

    Răspunde

    • greenzonelife
      Noi 14, 2012 @ 09:50:42

      Nu te suna, trimit mail🙂, eu am ales livrare cu curier ca te costa la fel ca prin posta. Pai depinde ce-ai comandat, dar majoritatea pot fi plantate afara.

      Răspunde

  6. Simona Fusaru Blogspot
    Noi 14, 2012 @ 10:31:36

    am facut comanda, i-am si sunat sa fiu sigura – tipul are asa un grai dulce🙂 – si i-am propus sa vina in primavara la simfonie. mai sunt plante pe care le vreau dar nu le au pe stoc. vine ea primavara🙂

    Răspunde

    • greenzonelife
      Noi 14, 2012 @ 10:40:53

      Eu vreau multe da nu am unde🙂, las ca o sa am si eu gradina. Ma bucur pentru voi, sa va creasca plantele mari si frumoase.

      Răspunde

  7. Mihaela C.P.
    Noi 14, 2012 @ 14:05:21

    Deci este mento-fan , nu mentosan🙂 , adica fan menta. Am avut si eu menta cu aroma de capsuna si nu mai stiu pe unde am pus-o in gradina, ca nu mai e de gasit.
    Si eu am luat de la el, tipul cu siteul asta, cercelusi; multi, ca imi plac cercelusii, care au ajuns cu bine pana in toamna si acum sunt in casa, la iernat. N-am prea avut timp sa le acord eu mai multa atentie in vara asta, ca sa se faca frumosi de pozat, dar poate la anul…vor deveni vedete.

    Răspunde

    • greenzonelife
      Noi 14, 2012 @ 14:10:21

      Da, adoram menta. Ceai, mento-limonada, sirop de menta, inghetata, ciocolata cu menta, orice numai cu menta sa fie🙂

      Răspunde

  8. vasi
    Noi 15, 2012 @ 06:57:50

    Fetita, ce colectie faina ai incropit!!!!
    Abia astept sa ne spui despre diferentele de aroma:))

    Răspunde

    • greenzonelife
      Noi 15, 2012 @ 07:56:36

      He,he, si mai sunt multe alte specimene. Pai diferente exista, adica am rontait cate o frunza din fiecare, doar ca aroma nu e chiar foarte puternica, mai ales ca plantele sunt cam adormite, dar la vara cand vor fi in plina forma cu siguranta se va simti mai bine🙂

      Răspunde

  9. Gyongyi Maria
    Noi 15, 2012 @ 09:31:47

    Sunt in stare foarte buna plantele tale. Sunt de admirat. Si eu am cumparat recent de la planteo.ro si au venit la fel de bine. Si cele de la multeplante.ro au fost deosebit de bine impachetate, nici macar o floare nu a cazut de pe ghivecele de crizanteme. Doar cei de la Bakker mau dezamagit tare de tot. Sa te bucuri de plantele tale cat mai mult, multa sanatate!

    Răspunde

  10. Simona Fusaru Blogspot
    Noi 15, 2012 @ 09:53:20

    a venit si la mine mosuuu… 15 buc! astept impresii de la cristina acum.🙂

    Răspunde

  11. cristina
    Noi 15, 2012 @ 10:17:28

    si la mine a veniiiiiiiiiiiiiit! si eu am comandat menta cu gust de capsuni, am gustat o frunzulita si chiar aduce cu gustul/aroma de capsuni.

    Răspunde

  12. cristina
    Noi 15, 2012 @ 10:18:25

    eu am luat vreo 18 bucati, le voi pune intr-o postare pe blog dupa ce ajung acasa si le fac poze.

    Răspunde

  13. Andreea
    Noi 16, 2012 @ 14:27:49

    Sa iti traiasca toate si sa se faca mari. Nici nu stiam ca exista atatea tipuri de menta. O sa comand si eu negresit, insa la primavara ca sa le pun direct in gradina, ca acum am probleme cu spatiul. Cati mp are balconul tau? Iti mai incap? Mi-l inchipui mereu ca in Harry Potter, un spatiu care se extinde in functie de necesitati.

    Răspunde

    • greenzonelife
      Noi 16, 2012 @ 17:34:30

      Si mai sunt si alte tipuri🙂. Vreo 10 mp insa e plin de rafturi pe toate partile, mi-ar place mie sa-l pot extinde, ma gandeam la un moment dat sa ma sui pe bloc🙂

      Răspunde

  14. simplitaly
    Noi 16, 2012 @ 20:43:17

    Reblogged this on Luxul simplitatii.

    Răspunde

  15. simplitaly
    Noi 16, 2012 @ 22:19:52

    Am reblogat articolul tau ca sa fie cunoscuti ca merita. Felicitari pentru colectia de menta, eu o folosesc la asta: http://simplitaly.wordpress.com/2012/09/01/hugo-un-cocktail-austriac-foarte-la-moda/ hihi

    Răspunde

  16. Marc
    Noi 19, 2012 @ 16:29:56

    Am intrat si eu la ei pe site si am vazut ca eu flori multe si preturi foarte mici.Multumesc de recomandare!

    Răspunde

  17. Dani
    Noi 20, 2012 @ 20:15:41

    Ei, ce-as mai comanda si eu de-acolo, daca as fi in tara …
    Ambalajul e fantastic si plantutele-s perfecte🙂 Sa te bucuri de ele !

    Răspunde

  18. phlox
    Ian 09, 2013 @ 20:58:35

    Gata! m-am enervat cu nervii capului! Imi comand !!! aromatice, in primul rand, caci m-ati convins!!!🙂🙂🙂 La noi, (la anthesis int 😉 ) pe unele dintre ele inca nu le avem😦 asa ca mi le voi achizitiona de unde ma sfatuirati voi, daragele mele cinteze 😉
    cu drag

    Răspunde

Lasă un răspuns

