Menta ciocolata

Dintre toate tipurile de menta primite, planta mentei cu aroma de ciocolata era cea mai mare. Din aceasta cauza am gasit si o crenguta rupta. Cateva frunzulite care erau mai mari si un pic de tulpina le-am transformat rapid intr-un ceai aromat, iar restul crengutei l-am rupt in trei si l-am pus in apa. Citisem undeva pe net ca menta prinde radacini si in apa asa ca le-am pus intr-un paharel cu putina apa si le-am gasit un loc pe un raft in bucatarie.

Dimineata, aveam ceva de cautat si a trebuit sa mut putin paharelul. Aruncand un ochi in apa vad ca unul din firele de menta de ciocolata are deja radacini.

Harnicuta de ea. Si cum le-am pus gand de toaletat si surioarelor ei cred ca o sa pun din fiecare cateva firisoare in apa. Mai multa menta nu strica🙂

Tot dimineata i-am gasit si eucaliptului un ghiveci mai mare in care l-am si mutat ca sarmanul era deja cu radacinile pe afara, sper sa-i placa.

20 comentarii (+add yours?)

  1. irenadaiana
    Noi 18, 2012 @ 23:04:00

    am citi postarea pe mail si pana sa ajung la partea cu radacina ma si gandeam : ” mai , doar n-o fi gasit o cutie de „after eight”! ”🙂🙂🙂 Sa ne spui cum iese primul ceai.

    Răspunde

    • greenzonelife
      Noi 19, 2012 @ 08:06:01

      Ha ha🙂 As fi vrut eu „after eight”, suntem nebuni dupa ciocolata cu menta. Ceaiul a iesit super bun, cu o aroma placut dulceaga care aduce a dulcele de ciocolata, nu-ti imagina ciocolata calda cu gust de menta🙂

      Răspunde

      • irenadaiana
        Noi 19, 2012 @ 11:55:40

        de ceva vreme beau cafeaua foarte dulce – m-am saturat de-atata amarala zilnica🙂 – si mai nou scap cate-o frunzulita de menta in cana – e „de mentiala” – cel putin asa mi se pare mie. incerc sa-mi inchipui cum ar fi cafeaua mea cu o frunza de la menta ta.🙂

        Răspunde

  2. cristina
    Noi 19, 2012 @ 07:26:41

    wow, dar chiar ca-i harnica menta ta!

    Răspunde

  3. Mihaela C.P.
    Noi 19, 2012 @ 17:56:12

    Mi-ai facut pofta si la primavara cred ca imi iau si eu cateva mente🙂 de la magazinul online. Desi am in gradina menta obisnuita, o sa incerc in alte colturi si menta in diverse alte arome .

    Răspunde

    • greenzonelife
      Noi 19, 2012 @ 19:44:04

      Si eu aveam doua feluri, dar de mult visam la o colectie. Si inca mai exista si alte tipuri, abia astept sa le gasesc de cumparat.

      Răspunde

  4. vasi
    Noi 20, 2012 @ 10:16:20

    Si culoarea este altfel….Doamne ce aroma o avea!!

    Răspunde

  5. Iuliana
    Noi 20, 2012 @ 10:34:10

    M-ai convins, imi iau si eu :)), nu se mai poate asa.
    Ar merge sa o pun in gradina la primavara? In ideea ca se va prinde si o s-o pun in ghiveci peste iarna.

    Răspunde

    • greenzonelife
      Noi 20, 2012 @ 10:37:17

      Poti s-o pui si acum in gradina, atata timp cat nu-i inghetat pamantul. Poti deasemena s-o pastrezi in ghiveci peste iarna la loc racoros, ferit de inghet.

      Răspunde

  6. Dani
    Noi 20, 2012 @ 20:19:53

    Asa de repede ? De-acum, o sa rup lastari de menta, oriunde-oi vedea vreun soi pe care nu-l am🙂

    Răspunde

  7. ika
    Noi 29, 2012 @ 12:56:02

    de unde gasiti aceasta menta de ciocolata, stie cineva?
    va multumesc!

    Răspunde

    • greenzonelife
      Noi 29, 2012 @ 17:48:21

      Daca citesti articolul anterior poate afli🙂

      Răspunde

      • ika
        Dec 01, 2012 @ 10:26:40

        Nu va suparati pe mine:sunt noua pe acest site si ,in plus,din generatia care a invatat sa umble pe calculator la 40 de ani -care magazin on-line? Eu am un firisor adus din Londra, pe care de 3 ani il inmultesc (prin metoda de mai sus-in fiecare toamna prind in ghiveci 2-3 tulpinite, primavara le mut in gradina,par viguroase peste vara, DAR anul urmator nu mai rasar). Imi place extraordinar aroma ei si as vrea sa-mi umplu gradina…dar se pare ca ceva gresesc! va doresc zile senine in gradina!

        Răspunde

        • greenzonelife
          Dec 01, 2012 @ 11:00:25

          Site-ul de unde le-am cumparat este plant-shop.ro. Probabil ca aceste varietati de menta sunt mai sensibile la clima noastra si sunt distruse de ger sau de umezeala excesiva de peste iarna. Incearca sa le pantezi intr-un container mare pe care sa-l poti duce peste iarna la loc protejat, un garaj sau un beci.

          Răspunde

Lasă un răspuns

