Semne

Azi a fost chiar caldut, asa ca am iesit si eu ca mustele la soare. Am zis ca daca tot e asa frumos si cald si se anunta inca cteva zile mai blande ce-ar fi sa ud putin plantele mele din balcon. Le-am luat pe rand la udat si apoi la verificat. Multe au semne ca primavara se apropie🙂 sau pur si simplu au luat-o razna sau au ramas asa de anul trecut.

Fragutele se cred in plin sezon, flori, fructe in formare, cred ca daca ar fi fost ceva mai cald in balcon as fi avut fructe non-stop.

fragute

Muscarii si zambilele asteapta nerabdatoare sa-si arate frumusetea, au scos capul bine de tot sa vada ce se mai intampla cu primavara, unde e si de ce nu apare inca🙂

bulbi

Iar ceva mai timizi, dar totusi nerabdatori, trandafirii de dulceata incearca si ei sa vada cum ar fi daca ar incerca sa dea ceva lastari.

trandafiri

Restul sunt cuminti, vesnic verzi sau mai putin hotarate.

Am reusit sa termin de mancat sirul de ardei iuti culesi in toamna, acum urmeaza sa-i seman. La anu o sa-mi pastrez si eu niste ardei la ghiveci peste iarna, ca mama i-a dus cu totul in casa si inca sunt frumosi si in forma. Sa vad, poate reusesc sa pun mai multe feluri anul asta ca astia au fost putin cam iuti, chiar si pentru gustul meu.

20 comentarii (+add yours?)

  1. Mihaela
    Ian 15, 2013 @ 22:37:24

    Vine,e pe vine,dar mai are drept de sedere inca vreo 2-3 luni coana Iarna.
    La noi a fost ceata,dar am facut o vizita scurta in gradina ,momentan totul este inghetat stau cuminti sub o plapumica de zapada.
    Maine iti pun semintele la posta.
    Succes in tot ceea ce faci!

    Răspunde

  2. savin amalia
    Ian 16, 2013 @ 06:26:41

    noi aici in Constanta am avut o iarna blanda anul acesta , comparativ cu anul trecut. De aceea trandafirii pomisor nu i-am mai invelit si sper sa fie ok in primavara stau cu inima cat un purece …nu am mai procedat asa ..astept cu nerabdare lalelele chiar daca sunt putine …si in fiecare primavara spun ca ,, in toamna voi planta un cos, Astept sa pun pe pervaz si semintele de lufa ….imi doresc sa vina primavara, dar cand ma gandesc cat este de munca, o indragesc si pe Doamna Iarna. La cat mai multe plantute deosebite si sanatate maxima pt. a va bucura de ele !!!!!!!!

    Răspunde

    • greenzonelife
      Ian 16, 2013 @ 08:16:05

      Si la noi a fost destul de lejera vremea iarna asta, dar trebuie si un pic de iarna totusi, oricat am iubii primavara🙂 Multumim de urari si voua la fel🙂

      Răspunde

  3. Gabriela
    Ian 16, 2013 @ 06:29:18

    Chiar fragute sunt? Nu un soi de capsuni?
    Fragute nu am mai mancat de o multime de ani. Sunt atat de gustoase si mi-as dori sa am in gradina, dar, pe de alta parte, stiu ca sunt sensibile si nu ar rezista la campie.
    Si la mine in gradina au scos capul florile de primavara. Ma infior cand ma gandesc ce frumusete va fi peste cateva luni.

    Răspunde

    • greenzonelife
      Ian 16, 2013 @ 08:17:35

      Sunt fragute galbene, foarte parfumate, obtinute din seminte. Florile astea de primavara sunt la fel de nerabdatoare ca si noi🙂

      Răspunde

  4. Mirelun
    Ian 16, 2013 @ 06:31:06

    Am primit si eu un ghiveci de muscarii , sunt superbe , tot ca ale tale . Ai pus cumva la incoltit seminte de capsuni?

    Răspunde

  5. ilincaotgramesti
    Ian 16, 2013 @ 06:40:13

    Ce frumos și plin de viață! Bravo vouă!

    Răspunde

  6. Simona
    Ian 16, 2013 @ 08:49:21

    Mmm…ce bine arata fraguta
    Nici n-ai zice ca e iarna

    Răspunde

  7. vasi
    Ian 16, 2013 @ 09:35:21

    La capsuni galbene o sa ma induplec si eu anul acesta, sa pun niste seminte, mai ales ca zici ca este o sansa.
    Prazul ti-a iesit?

    Răspunde

    • greenzonelife
      Ian 16, 2013 @ 09:47:42

      Eu le am de vreo 4 ani, nu fac stoloni din pacate, asa ca doar din seminte se pot inmulti. Prazul inca nu da semne, am mai pus io si seminte de ceapa si n-o iesit in veci🙂

      Răspunde

  8. Dani
    Ian 16, 2013 @ 14:40:46

    Fragute galbene ? Si din seminte ? Green, esti tare talentata cu plantele. Am incercat si eu anul trecut sa obtin capsuni din seminte si n-a iesit nimic, nimic … Si mai am multe la activ … Spune-mi cum ai procedat ca sa germineze. ? As mai face o incercare🙂

    Răspunde

    • greenzonelife
      Ian 16, 2013 @ 16:44:09

      Pai nu le-am fact nimic special, doar le-am pus in minisera si gata. Au rasarit, le-am transplantat, cu greu🙂 si apoi gata, au crescut mari si frumoase🙂. Eu acum nu stiu ce seminte ai folosit tu, eu de obicei nu rezist tentatiei si cumpar tot felul de seminte romanesti, nu dau nume dar sunt pline supermarketurile de ele, si apoi nu ma aleg cu nimic. Acum m-am cam ivatat si nu mai cumpar decat unguresti sau nemtesti, astea de fragute erau nemtesti. Normal si pretul e pa masura insa nu m-au dezamagit niciodata🙂

      Răspunde

  9. Mihaela C.P.
    Ian 17, 2013 @ 14:22:56

    Balconul tau e ca o sera, cu atat mai mult cu cat este si langa peretele incalzit al camerei. Este catre Sud balconul?

    Răspunde

    • greenzonelife
      Ian 17, 2013 @ 19:29:54

      Din pacate e spre nord. Desi e inchis, este pe sistem din acela vechi cu sticle si fier. Si mai prost e ca e la bucatarie, deci difentele de temperatura in el sunt foarte mari, toata abureala si caldura din bucatarie cand fac mancare iese prin balcon iar cand e frig noaptea aproape ca ingheata tot.

      Răspunde

Lasă un răspuns

