Budinca de conopida

O budinca usoara si la fel de usor de preparat. Am folosit o conopida 400 gr pe care am rupt-o in buchetele cat mai mici. Am razalit 200 gr cas pe partea mare a razatorii, la care am adaugat 4 oua si 400 gr iaurt, sare si piper dupa gust, apoi am amestecat totul cu conopida intr-un vas de sticla termorezistent

conopida-mix

Se pune la microunde acoperit la 900 W pentru 15 minute. Se scoate, se amesteca si se mai pune inca 5 minute neacoperit

conopida-gata

Se serveste calda sau rece, dupa pofta, simpla sau ca garnitura. Poate fi chiar si un mic dejun. Sa aveti pofta!

Lasă un răspuns

