Bilant primavaratec

A venit primavara mult asteptata!

Balconul meu e inflorit si parfumat

mix

zambile

primula

Rubarba a inceput si ea sa scoata usor capsorul

rubarba

Iar bobul semanat de verificare a rasarit si el. Pusesem in pamant toate boabele pe care le-am gasit mancate de gargarite sa vad daca mai rasar, si au rasarit 🙂

bob

Trandafirii sunt inmuguriti, ceapa si usturoiul de tuns au plete lungi deja, mi-au rasarit si cativa meri de vara si ciresi amari semanati in vara dar inca nu i-am descoperit ca sa le fac poze 🙂

Si prima recolta de fragute pe acest an

fragute

Nu mai am pic de loc in balcon, dar parca tot as mai inghesui cate ceva 🙂

20 comentarii (+add yours?)

  1. Mihaela
    Mar 11, 2013 @ 16:45:36

    Musai trebuie sa te muti,sunt atatea gradini care ar fi fericite sa le scarpini,iar tu stai int-un balcon.
    Foarte frumoase semne de primavara,veselie,nu gluma.
    Numai bine!

    Răspunde

  2. Marha
    Mar 11, 2013 @ 18:06:19

    e foarte frumos!si fragute..iam, iam

    Răspunde

    • greenzonelife
      Mar 11, 2013 @ 18:27:44

      Da, fragute, pacat ca saracele stau super inghesuite, ca la cat de inflorite au fost toata iarna cred ca faceau mult mai multe 🙂

      Răspunde

  3. Dani
    Mar 11, 2013 @ 18:43:37

    Fragutele albe ? Dar la gust cred ca-s tot asa ca cele rosii, nu ? Mini-gradina ta e grozava ! La mai mare ! 🙂

    Răspunde

  4. Andreea
    Mar 11, 2013 @ 19:19:33

    Minunate florile tale, imi inchipui si cum parfumeaza zambilele tot balconul. Au inflorit la fix, la inceput de martie. Despre fragute, nu mai spun, ele sunt cam precoce. Semintele de rubarba le-ai cumparat din comert? Eu m-am tot uitat si nu am gasit, poti sa imi spui ce marca sunt? Tare as vrea sa am si eu in gradina, cu toate ca nu stiu exact cum se gateste, dar m-as interesa. Am vazut la tv o tarta englezeasca cu rubarba, si arata foarte bine. O primavara plina de culoare iti doresc!

    Răspunde

    • greenzonelife
      Mar 11, 2013 @ 21:11:46

      Semintele de rubarba le-am luat de pe un site francez, dar am vazut ca au aparut si la noi, ia vezi aici. O poti folosi abia dupa trei ani. Se folosesc tulpinile frunzelor, frunzele sunt otravitoare. Se face o dulceata super buna sau chiar compot. Iar despre tarta nu mai zic 🙂

      Răspunde

  5. Dana
    Mar 12, 2013 @ 03:15:02

    Ce frumoase sunt! primavara e in toi in balconul tau.

    Răspunde

  6. Elisa
    Mar 12, 2013 @ 09:52:15

    Nu pot sa cred ca alea din palma ta sunt fragute coapte… Si, mai mult, in balcon?
    Bravo! Ne dai lectii tuturor care stim sa avem, primavara, doar salata si ceapa verde 😛
    Mai inghesuia ca daca deschizi geamul, si au aer, nu-i bai 🙂

    Răspunde

    • greenzonelife
      Mar 12, 2013 @ 13:49:00

      Acuma au aer, dar la vara cand o sa sara de 40 de grade va fi mai greu 🙂

      Răspunde

      • Elisa
        Mar 12, 2013 @ 14:47:29

        Frunzele de rubarbar le vom folosi sa facem insecticid din ele, era o reteta pe undeva…ca daca sunt otravitoare omoara si puricii si musculitele albe, sper eu.
        Nu am stiut ca tijele se folosesc doar dupa 3 ani. Drept e ca primul an, adica cel trecut, nu a facut decat cateva tije si n u le-am cules ca erau prea scurte, hahaha, deci am scapat, ca poate ma otraveam cu ele 😦
        Acum am vazut si eu in doua locuri ca dau frunze noi, ma bucur, desi aveam in trei locuri…si nici leusteanul nu-l vad, o fi disparut 😦

        Răspunde

        • greenzonelife
          Mar 12, 2013 @ 17:19:13

          Se culeg dupa 3 ani la plantele obtinute din seminte ca sa nu obosesti planta. Leusteanul poate e mai tarziu 🙂

          Răspunde

  7. Simona
    Mar 12, 2013 @ 17:44:47

    Fragutele alea…m-am lipit cu limba de monitor

    Răspunde

    • greenzonelife
      Mar 12, 2013 @ 18:22:14

      Eu doar am apucat sa le fac poza, au fost inghitite nemestecate de pitica mea, nici sa le miros n-am apucat 🙂

      Răspunde

  8. Aurelia
    Mar 15, 2013 @ 10:37:59

    Cred ca ai un balcon imens daca au incaput atatea! Ai niste flori minunate si nu numai.

    Răspunde

  9. Constantin
    Mar 22, 2013 @ 19:43:57

    Si iaca asa, la tine in balcon e primavara si afara-i iarna. Foarte frumoase florile tale.

    Răspunde

Lasă un răspuns

