Achizitii

Si daca ieri dimineata am avut -8 grade am zis ca mai e timp pentru niste cumparaturi. Inca cateva seminte, bunatati de ultim moment.

pliculete

Eu sper sa fie bune, marca neamteasca🙂 mai ales pentru ca nu sunt prea multe seminte intr-un plic. Nici pretul nu pot zice ca a fost unul mare, 1 leu pe lic🙂. Insa varietatile mi s-au parut interesante.

8 comentarii (+add yours?)

  1. Simona
    Mar 25, 2013 @ 19:48:36

    Rod bogat si vreme prielnica😀

    Răspunde

  2. Maria
    Mar 25, 2013 @ 19:59:11

    Ah, am luat si eu ceputa d-aia, nu m-am putut abtine… Crezi ca iese ceva din ea, ai mai pus asa ceva?
    ( n-am vrut sa spun la nimeni asa o rusinica, dar sambata am cam dat apa la soareci langa setul acela, sera cu tot ce trebuie, la raionul jucarii…si tot nu mi-a iesit din cap…)

    Răspunde

  3. Gabriela
    Mar 25, 2013 @ 19:59:11

    Of, am plantat atatea rasaduri, incat mi se face rau sa mai vad seminte 🙂
    Esti o curajoasa!

    Răspunde

  4. vasile
    Mar 26, 2013 @ 08:41:03

    Sa fie intr-un ceas bun si sa vina primavara odata. O zi frumoasa.

    Răspunde

Lasă un răspuns

