Pleaca! iarna rea si rece

Asa arata azi dimineata la noi in spatele blocului, 10 cm de zapada, asezati hotarati parca sa nu mai plece.

martie

Apoi peste zi s-a mai topit o parte iar acum ninge-ploua. M-am cam saturat de iarna asta nesuferita. Vreau sa plece.

Ma gandeam asa aiurea, dupa toata zapada si vremea asta anapoda, ca daca ar fi cineva care sa inventeze o tehnologie de a cultiva plante in zapada cu siguranta ar deveni miliardar 🙂

4 comentarii (+add yours?)

  1. Simona
    Mar 26, 2013 @ 18:15:22

    I-am zis si eu…nu vrea :))

    Răspunde

  2. Mihaela
    Mar 26, 2013 @ 18:27:45

    Cu toate rasadurile tale frumoase,cu toate semintele adunate nu ai reusit sa convingi primavara sa vina,zice ca inca nu suntem pregatiti,oricum acum si la noi arata ca la voi,ninge si este frig.
    Tocmai pregateam rasadnita afara,dar trebuie sa mai aman cateva zile finalizarea ei.
    Mi-au rasarit si mie tomatele,ma bucur ca nu mai m-am grabit ca anii trecuti cand la vremea asta deja erau prea mari.
    Numai bine!

    Răspunde

Lasă un răspuns

