Culoare

La inceput de primavara, desi ar fi trebuit sa inceapa mai demult, balconul meu e super inflorit si parfumat, dar nici pervazul ferestrei nu se lasa mai prejos

zambile si muscari 4

zambile si muscari 3

zambile si muscari 2

zambile si muscari 1

Primula mea pe care am despartit-o in vara in trei bucati acum are flori pe toti puisorii

primule

Dar tot ea e cea mai mare si mai bogata si se pare ca iar ii da un pui

primula mare

Violeta a inflorit din nou

violeta

Domnul sambure de avocado mestereste ceva din interior 🙂

abocado

Si in cele din urma am reusit sa fac si „etichetele” pentru trandafiri

tag

29 comentarii (+add yours?)

  1. Mihaela
    Apr 02, 2013 @ 19:47:53

    Este un adevarat regal la tine pe balcon,superbe,deabea astept continuarea.
    Succes in tot ceea ce faci!

    Răspunde

  2. Maria
    Apr 02, 2013 @ 20:01:21

    Balconesti, balconesti! Foarte frumos! Avocado e spectaculos! Seamana cu „rodul pamantului” nu?! Si eticheta imi place, super!

    Răspunde

  3. Dani
    Apr 02, 2013 @ 20:50:45

    Un curcubeu parfumat acolo la tine 🙂 Iti trebuie urgent gradina, ca trandafirul ala se face de un metru si jumatate, greu o sa incapa in balcon 🙂

    Răspunde

  4. vasi
    Apr 03, 2013 @ 05:25:24

    Chiar vroiam sa intreb daca este trandafir de ghiveci, dar vad ca Dani raspunse :))
    Un balcon foarte decorat, frumos si plin de viata. Asa ca pe sufletul tau!!!
    Pupici!

    Răspunde

  5. Simona
    Apr 03, 2013 @ 06:39:53

    La tine-n balcon e deja petrecere 🙂
    Ce haios este samburele

    Răspunde

  6. vasile
    Apr 03, 2013 @ 07:33:55

    O simfonie de culoare in balcon. Foarte frumos si presupun ca si munca a fost pe masura. Sa aveti o zi linistita.

    Răspunde

  7. Nina
    Apr 03, 2013 @ 11:51:42

    Esti interesata sa faci schimb cu mine de trandafir de dulceata iar eu sa-ti sau la schimb rasaduri de Cherry Kumato si\sau castani comestibili? Lasa-mi un mail si vorbim. Sunt din Cluj 😉

    Răspunde

    • greenzonelife
      Apr 03, 2013 @ 14:21:20

      Suna interesant, insa abia i-am achizitionat si eu, o parte in toamna si o parte acum in primavara, sunt mai multe sortimente, toti de dulceata, dar daca mai ai rabdare si-mi aduci aminte iti dau la toaman butasi 🙂

      Răspunde

  8. Gabriela
    Apr 03, 2013 @ 19:20:56

    Primulele tale sunt superbe! Iti voi urma sfatul si le voi planta in gradina pe ale mele!

    Răspunde

  9. Mirelun
    Apr 05, 2013 @ 04:49:44

    10 Sachsengruss?! Deci tu i-ai luat pe toti, este stocul epuizat :). O alee sau o bolta?

    Răspunde

    • greenzonelife
      Apr 05, 2013 @ 05:26:23

      Nu sunt toti 10 Sachsengruss, sunt 3 Sachsengruss, 3 Rose de Rescht, 3 Rosa damascena Kazanlik si 2 Rosa damascena Quatre saisons 🙂 O alee de usa balconului pana la geamul balconului 🙂

      Răspunde

      • greenzonelife
        Apr 05, 2013 @ 06:56:20

        Hehe, de fapt erau 11 🙂

        Răspunde

        • Mirelun
          Apr 05, 2013 @ 08:18:55

          Am luat si Rose de Recht si au inflorit in primele 6 luni . Am vrut sa mai cumpar cativa Sachsengruss si am vazut ca este stocul epuizat. Am intalnit toata echipa la targul Indagra, in toamna si mi-au facut cadou un Nina Weibull. As vrea sa le fac o vizita la vara sa vad cu ochii mei plantatia de trandafiri.

          Răspunde

  10. irenadaiana
    Apr 05, 2013 @ 20:55:05

    samburele ala e chiar interesant si tot nu pricep ce i-ai facut. 🙂

    Răspunde

    • greenzonelife
      Apr 06, 2013 @ 08:16:45

      Pai nimic deosebit, l-am suspendat cu trei scobitori cu baza in apa. Apoi i-au iesit radacini si s-a crapat in doua si a aparut in interior plantuta.

      Răspunde

  11. mihaella
    Apr 06, 2013 @ 13:33:00

    Frumoase,foarte frumoase…Eu am pus samburele de avocado in pamant…daca nu iese recurg la faza cu scobitorile…

    Răspunde

    • greenzonelife
      Apr 06, 2013 @ 14:03:59

      Ar trebui sa iasa si pus in pamant. Asta cu scobitorile e mai mult experiment pentru copii, sa vada cum se formeaza radacinile si cum apare planta din sambure 🙂

      Răspunde

  12. gabyral
    Apr 06, 2013 @ 17:08:55

    Frumoase flori…si asteptam trandafirii. Eu, anul acesta, experimentez ceapa verde in jardiniere pe un balcon iar pe celalalt „recuperarea” trandafirilor pitici care asteptau sa fie aruncati din supermarket(reducere 80%).

    Răspunde

    • greenzonelife
      Apr 07, 2013 @ 05:58:38

      Multumesc 🙂 Eu am tot timpul cepa si usturoi de tuns in jardiniere, fiind perene nu-mi bat capul cu ele, doar le ud si le culeg 🙂 Sper sa-ti supravietuiasca trandafirasii.

      Răspunde

  13. Victoria
    Apr 09, 2013 @ 07:38:42

    Ce balcono-gradina frumoasa ai 😛 Superb
    Si in gradina mea au inflorit multe,dar e atat de innorat si racoare ca nici nu imi vine sa le fotografiez.Sper sa se mai incalzeasca azi si ies si eu la un shooting 🙂
    Avocado este minunat.Sa-ti traiasca.Ma faci sa incerc si eu 🙂

    Răspunde

    • greenzonelife
      Apr 09, 2013 @ 07:44:07

      Multumesc 🙂 Avocado e super mai ales pentru copii, nu neaparat ca ar iesi nu stiu ce ditamai copacul 🙂 Sti ce misto e cand vine aia mica si verifica si apoi zice: mami cred ca a iesit ceva 🙂

      Răspunde

Lasă un răspuns

