Floare in floare

A inflorit, in toata spendoarea ei, par a fi flori in flori. Mototoale pufoase🙂

floare

flori

12 comentarii (+add yours?)

  1. Simona
    Mai 13, 2013 @ 19:14:35

    Foarte frumoasa🙂

    Răspunde

  2. Dani
    Mai 14, 2013 @ 08:54:41

    Parca-i mai mult verde dacat alba …

    Răspunde

  3. Brindusa
    Mai 14, 2013 @ 11:09:28

    Este superba! sa te bucuri de ea!

    Răspunde

  4. simf
    Mai 14, 2013 @ 11:20:20

    hehehe, ce minuni avem noi:) a mea infloreste prin iunie, e afara, intre pietre pusa.
    tare draga mi-e floarea ta de colt!

    Răspunde

    • greenzonelife
      Mai 14, 2013 @ 12:15:03

      A mea o fi fost mai rapida din cauza ca e la adapost insa cam sufera saraca cand e foarte cald. Si mie mi-e tare draga, de mult imi dorisem una🙂

      Răspunde

  5. Nina
    Mai 15, 2013 @ 19:32:01

    Eu acum am constatat ca avem verighete indentice🙂

    Răspunde

  6. Andreea
    Mai 17, 2013 @ 12:49:46

    Trebuie sa ii pui langa o piatra-ceva, ca sa se simta ca acasa. Si fir rosu, sa nu o deochem. Sa iti traiasca pufosenia!

    Răspunde

    • greenzonelife
      Mai 17, 2013 @ 15:29:46

      Apoi nu prea pot sa-i pun nimic langa ce intr-un ghiveci suspendat, da un fir rosu ar merge, si eu ma tot minunez de ea, deja au mai aparut inca o multime de bobocei, o sa incerc sa-i fac o poza de anamblu🙂

      Răspunde

Lasă un răspuns

