Pofta de …

iaurt cu dulceata de trandafiri

trandafiri

Racoritor, delicios si numai bun in loc de inghetata daca iaurtul e destul de rece🙂

6 comentarii (+add yours?)

  1. Mihaela Radulescu
    Iul 17, 2013 @ 11:53:16

    Vad ca ai Pofte,nu cumva????
    Oricum,poftele tale sunt grozave,cam la fel incropesc si eu cand am ceva pofta de dulce/acrisor.
    Numai bine!

    Răspunde

    • greenzonelife
      Iul 17, 2013 @ 12:13:30

      Oh, nu. N-as mai avea rabdare cu inca una🙂 iar cand a fost acea perioada chiar n-am avut nicio pofta. Acum insa imi vin tot felu de idei🙂

      Răspunde

  2. Dani
    Iul 17, 2013 @ 11:54:21

    Mmmm …

    Răspunde

    • greenzonelife
      Iul 17, 2013 @ 12:11:18

      Sper ca anul asta am reusit sa fac destula dulceata de trandafiri cat sa-mi ajunga pana la anu🙂 desi cum deja am dat atacul la borcane nu sunt prea sigura.

      Răspunde

  3. Gabriela
    Iul 18, 2013 @ 01:14:13

    E o minune; am borcanelul cu dulceata de trandafiri pe raft, la indemana🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

