Avocado – update si replantare

Vi-l mai amintiti pe micutul avocado?

A devenit un monstrulet de aproape un metru care cerea cu disperare schimbarea ghiveciului, lucru pe care i l-am promis de ceva vreme dar pe care doar azi am reusit sa-l infaptuiesc.

avocado

L-am transplantat intr-un ghiveci mai adanc, lasand insa nivelul solului in acelasi loc, fara a acoperi samburele. Vechiul ghiveci era deja plin de radacini insa nu au apucat sa ajunga in faza in care se incolacesc, deci mutarea a venit la fix🙂 Daca creste in ritmul asta nu stiu ce m-oi face cu el, va trebui sa dau gaura in tavan🙂

7 comentarii (+add yours?)

  1. Marc
    Iul 20, 2013 @ 09:42:39

    Ce mare a crescut!Din cate stiu nu face fructe decat daca creste peste 2 metri inaltime, deci trebuie sa ii rogi pe vecini sa te lase sa le faci o mica gaura in podea pentru avocado:))
    Weekend placut!

    Răspunde

  2. simplitaly
    Aug 14, 2013 @ 07:19:51

    am avut si eu doi avocazi (🙂 ) facuti din samburi, m-au lasat la un anumit moment nervii ca le trebuia constant extrem de multa apa,..

    Răspunde

Lasă un răspuns

