Gradina de iarna

Vara gradina e plina de bunatati, insa odata cu inceputul sezonului rece multi dintre noi lasam gradinaritul deoparte si ne rezumam sa consumam din congelator sau camara. Insa exista plante care iubesc sezonul rece si care ne pot aduce putina viata in farfurie in perioada iernii. Semanate sau plantate acum, ele vor fi in plina forma cand va incepe frigul. Desigur, vor trebui protejate de ingheturi, insa vor supravietui, unele chiar pana in primavara.

Eu am pus spanac si varza chinezeasca. Spanacul l-am transplantat deja, iar cand vor trece caldurile il voi duce in gradina.

spanac

Varza chinezeasca am samanat-o intr-o caserola

varza

si dupa trei zile arata asa

rasad varza

curand va trebui si ea transplantata.

Sunt multe verdeturi care trec cu bine iarna, trebuie doar sa le alegeti pe cele care va plac si sa le dati o sansa.

4 comentarii (+add yours?)

  1. Dani
    Iul 26, 2013 @ 08:35:31

    Da, ai dreptate … trebuie sa pun si eu. Dar eu astept sa se racoreasca putin si le pun direct afara 🙂 Varza chinezeasca ? Mmmm, ce salata buna o sa mananci la iarna 🙂

    Răspunde

  2. vasi
    Iul 26, 2013 @ 09:46:05

    Te pricepi mai bine decat un gradinar cu gradina si este foarte bine ca ne-ai spus. Eu am ratat varza chinezeasca din primavara, tocmai din motivul ca am pus rasaduri tarziu si au prins caldura, la fel si mustarul rosu gigant. Au facut repede floare si seminte.
    Pupici!

    Răspunde

Lasă un răspuns

