Fasole mung

M-am oprit azi la un magazin de produse naturiste sa intreb de sorg sau faina de sorg. Nu au si nici nu au avut. Asa ca daca tot am intrat nu puteam sa ies cu mana goala si m-am ales cu o punga de fasole mung.

mung

Acum nu-mi ramane decat sa caut moduri de a o consuma. Cica se mananca ca fasolea normala sau ca germeni. Si daca tot germineaza, nu am putea sa o si semanam si creste si in gradina? Nu stiu care ar fi rentabilitatea, ca la cat de mici sunt boabele te apuca anul urmator pana sa o alegi, insa asa de experiment cred ca o sa pastrez cateva boabe pentru la primavara🙂

Voi ati mancat fasole mung?

7 comentarii (+add yours?)

  1. Dani
    Sep 21, 2013 @ 19:22:06

    Am auzit de ea, dar de gustat … A ce seamana ?

    Răspunde

  2. Mihaela C.P.
    Sep 22, 2013 @ 05:29:30

    Si eu am luat o data, dar parca avea alta culoare. Ce imi aduc aminte este ca a fiert foarte repede si ca bobol a plesnit usor in apa.Parca am facut-o fasole batuta .Mi s-a parut foarte frageda.

    Răspunde

  3. nelucraciun
    Sep 22, 2013 @ 07:00:01

    De prin jungla internetului adunate. Cumparasem cateva seminte, dar n-am mai apucat sa le seaman. poate la anu’….
    Fasolea Mung este o plantă anuală din familia fabaceelor (denumire latină Phaseolus aureus), cultivată pentru seminţele şi mugurii săi. Conţine multă vitamina C, vitamine din grupa B, vitamina E, fier şi potasiu. Albuminele conţinute în seminţe, lipidele şi amidonul sunt foarte uşor asimilabile pentru organism astfel ajutand la eliminarea de toxine, drenarea intestinelor , bun in curele de slabire.
    Revitalizant. Când ne simţim slăbiţi în urma efortului fizic, sau a oboselii în general, un adaos foarte benefic la dieta noastră îl constituie lăstarii de fasole Mung germinată. Îmbunătăţesc asimilarea substanţelor care ajung în organism ca componenţi nutritivi.
    Fasolea Mung este cultivată în China de peste 3000 de ani. Seminţele uscate intră în componenţa multor feluri de mâncare, servesc de asemenea la fabricarea macaroanelor chinezeşti – transparente. Acţiunea benefică a mugurilor este cunoscută în Asia de mii de ani. Moda de a consuma muguri a ajuns în Europa din Statele unite, în anii douăzeci ai secolului XX. Mugurii de fasole Mung se folosesc şi în medicina chinezească, fiind adăugaţi în amestecurile de plante medicinale care tratează hipertensiunea. Mugurii sunt folosiţi şi ca un ingredient al unui antidot pentru diferite otrăvuri.
    Lăstarii de fasole Mung sunt un excelent adaos pentru salate, feluri de mâncare bazate pe legume şi pentru ciorbe. Reţetele clasice chinezeşti recomandă şi înăbuşirea lăstarilor cu usturoi, arpagic şi ghimbir dar din aceste boabe se pot face si retete obisnuite ca ciorbe, sosuri sau iahnii.

    Răspunde

  4. nelucraciun
    Sep 23, 2013 @ 20:06:34

    Poate.

    Răspunde

Lasă un răspuns

