Budinca de dovleac spaghetti

Dovleacul copt dupa metoda de mai jos, l-am amestecat cu 3 linguri zahar (la final s-a dovetit a fi cam mult), 3 oua, un praf de scortisoara si 100 ml lapte.

Am pasat totul cu un mixer de mana pentru a rupe textura de spaghete a dovleacului. A rezultat o „supa” destul de lichida

zeama

Am pus apoi amestecul pentru 15 minute la 900 W. Vasul nu l-am acoperit. A rezultat o budinca perfecta, pufoasa si cremoasa, cu gust care seamana a gris cu lapte insa mult mai fina.

coapta-1

Pofta buna sa aveti daca incercati si voi🙂 Cu siguranta se poate face si cu dovleac de copt obisnuit. Eu am avut dovleac spaghetti la indemana si asta am folosit.

servita

4 comentarii (+add yours?)

  1. Claudia
    Oct 17, 2013 @ 10:43:01

    Intr-adevar pare ca ai folosit si grij. Arata delicioasa budinca!

    Răspunde

  2. cbogdan
    Mar 03, 2014 @ 10:23:11

    Budinca radiata cu microunde? Faci economie la gaz? Se recompenseaza cu medicamente, deci nu vad unde economisesti! Poate doar timpul!

    Răspunde

Lasă un răspuns

