Papusica

Am tot vazut pe net si prin carti de crosetat diverse jucarii crosetate. Am facut mai demult o omida si un iepuras, nu foarte reusite insa foarte indragite de pitica mea. Acum mi-am incercat norocul si cu o papusica. Normal ca nu arata ca cea dupa care m-am inspirat, insa neavand decat o poza, fara sa stiu model sau numar de ochiuri, am facut totul dupa capul meu. Nu e cea mai frumoasa papusa din lume, insa am facut-o eu pentru pitica mea si ea e super incantata de papusa ei.

papusa

 

2 comentarii (+add yours?)

  1. Ioana
    Mai 29, 2014 @ 13:05:32

    E tare draguta🙂 plus ca e unicat!

    Răspunde

Lasă un răspuns

