Ghici … ?

Ia sa vad cine ghiceste🙂

fir

Update

Un fir de rosie a rasarit in scurgerea de la chiuveta, din niste seminte de rosii coapte pe masa din bucatarie, cazute de pe o farfurie spalata. A ramas undeva intre lamelele de la chiuveta si a rasarit dupa numai doua zile. Si cand ma gandesc ca alegem seminte bune, din primele rosii copate ale anului, le bibilim, le plantam in tot felul de medii bogate in substante hranitoare, le dam apa si caldura si multe dinte ele nici macar nu vor sa rasara. Iar asta, a iesit aiurea. Am ramas masca cand am vazut-o.

fir de rosie

14 comentarii (+add yours?)

  1. vasi
    Noi 11, 2013 @ 08:31:00

    Eu ma dau batuta😦
    Inafara de un fir de rasad ceva…..nu imi dau seama :))

    Răspunde

  2. cristina
    Noi 11, 2013 @ 12:10:13

    cred ca in scurgerea de la chiuveta?

    Răspunde

  3. Dani
    Noi 11, 2013 @ 13:18:36

    Ai transplantat-o ?

    Răspunde

  4. cristina
    Noi 11, 2013 @ 14:59:56

    :))) eu am patit asa cu o boaba de fasole, de aceea am stiut.
    am urmarit postarile tale, esti la mine in blogroll (pe antiplictis.blogspot, celalalt blog al meu) asa ca nu ratez nici una. am mai castigat o data, nu mai stiu la ce, dar am zis si raman ferma pe pozitie: nu vreau decat semintele de rosii cherry galbene :)) (merci, sarumana). pe de alta parte, insa, lasa-ma sa ma mai gandesc :))

    Răspunde

  5. Gabriela
    Noi 11, 2013 @ 16:56:08

    La mine apar petunii care infloresc printre dalele de gresie din gradina sau prin crapaturile din beton, dar din chiuveta nu mi s-a intamplat sa rasara ceva.
    Natura este asa de darza si incapatanata! De-aia a rezistat miliarde de ani🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

