Pofta de …

English tea

ceai

4 comentarii (+add yours?)

  1. Simona
    Dec 03, 2013 @ 08:42:23

    Eu nu pot combina ceaiul cu laptele. Stomacul meu nu poate concepe o asemenea combinatie :))

    Răspunde

    • greenzonelife
      Dec 03, 2013 @ 08:49:56

      Asa am zis si eu pana nu am incercat, insa un ceai negru tare cere lapte, iar laptele, in cantitatea potrivita nu face decat sa ii adauge catifelare. Incearca 🙂

      Răspunde

  2. Dani
    Dec 03, 2013 @ 10:43:32

    Imi place si mie, dar citisem pe undeva, ca proprietatile antioxidante ale ceaiului se dimimueaza in combinatie cu laptele, asa ca il beau mai rar asa. In sudul Asiei beau lapte in care fierb ceaiul negru si alte mirodenii …

    Răspunde

    • greenzonelife
      Dec 03, 2013 @ 10:50:07

      Eu fac ceaiul atat de concentrat ca musai cere lapte 🙂 Interesant sa fierbi ceaiul in lapte, merita incercat.

      Răspunde

Lasă un răspuns

