As vrea …

Am gasit o poza super pe net, nu stiu cine e autorul, insa asa as vrea sa fiu cand voi fi batrana 🙂

old

15 comentarii (+add yours?)

  1. vasile
    Ian 17, 2014 @ 07:14:52

    Amuzanta poza. multa imaginatie si… visele se pot implini.O zi buna si weekend minunat.

    Răspunde

  2. Iuliana
    Ian 17, 2014 @ 07:49:21

    Super! Mi-ar placea si mie asa. Si ar fi ideal sa am in fundal si un Rammstein sau Metallica 🙂

    Răspunde

  3. cristina
    Ian 17, 2014 @ 09:28:22

    maaaama, o sa facem un club de babe rock!
    eu nu m-as baga sub masa, daca nu ma mai pot ridica de acolo???

    Răspunde

  4. simplitaly
    Ian 17, 2014 @ 11:53:23

    wow! sa stii ca jur ca fara sa ma fi uitat pe blogul tau azi dimineata, am postat ACEESI poza, cu cam acelasi continut!
    Incep sa cred ca totusi exista cineva care imi citeste gandurile de la distanta si ca ar trebui sa-mi reiau bunul obicei de a purta o casca de protectie…

    Răspunde

    • greenzonelife
      Ian 17, 2014 @ 12:06:15

      Hehe, sau te urmareste la ce dai share pe facebook cu noaptea in cap 🙂 „Per rivivere la giovinezza basta semplicemente ripeterne le follie. Oscar Wilde”

      Răspunde

Lasă un răspuns

