Ghiocei

La noi pare primavara de-a binelea, cel putin asa spun ei🙂

ghiocel

ghiocei

Daca saptamana trecuta inca mai era zapada in jurul lor, acum nu mai e nici macar un strop.

6 comentarii (+add yours?)

  1. vasile
    Feb 17, 2014 @ 21:04:28

    Foarte frumosi si plini de vigoare. E clar ca primavara e foarte aproape. O saptamana minunata.

    Răspunde

  2. Simona
    Feb 18, 2014 @ 06:41:24

    Vrei?
    Iti trimit eu. Ne-a mai ramas, o basculanta :))
    Pe ghioceii mei si-au gasit sa leneveasca pisicile. Stateau late la soare si pocneau albinele, cand indrazneau sa se apropie de ghiocel…

    Răspunde

  3. ghemulet
    Feb 22, 2014 @ 10:21:35

    Anul trecut am plantat ghioceii si nu au iesit anul asta…Dar i-am plantat si mamei si la ea au iesit…deci nu este vina mea:))) Sunt tare dragalasi ghioceii tai..Si da primavara a venit🙂 O zi frumoasa!

    Răspunde

    • greenzonelife
      Feb 22, 2014 @ 14:18:55

      Multumesc, in mod normal ghiceii se planteaza cat sunt in perioada de vegetatie, fix invers fata de restul plantelor.

      Răspunde

Lasă un răspuns

