Peas & beans

Ieri au aparut primele seminte la Lidl, normal ca nu m-am putut rabda si mi-am completat colectia de bobite. Asadar, colectia completa, sper🙂 asta in cazul in care nu mai gasesc ceva specimene interesante .

mazare

mangetout

mazare mov

asparagus

runner

french

fasole mov

soia

6 comentarii (+add yours?)

  1. vasile
    Feb 18, 2014 @ 07:23:48

    Buna dimineata. In sfarsit vad si eu pe cineva care spune ca a incheiat achizitionarea semintelor. Felicitari, noi inca suntem in perioada de cautari cu toate ca, ceea ce avem ne ajunge pentru vreo trei gradini, dar cand ajungi intr-un magazin si vezi seminte nu poti sa treci fara sa iei macar un pleculut (asa, acolo de rezerva). O zi frumoasa.

    Răspunde

    • greenzonelife
      Feb 18, 2014 @ 07:26:37

      Eu am la seminte ca si daca asa avea un hectar si tot nu mi-ar ajunge locul🙂 N-am terminat achizitionarea, era vorba doar de boboase🙂

      Răspunde

  2. vasi
    Feb 18, 2014 @ 13:03:15

    Da’ stiu ca ai luat ceva soiuri!
    Dintre soiurile de fasole, cred ca am si eu o mare parte, dupa poze,dar despre cea scarlet, nu am mai vb si anul trecut, cea uriasa, care am zis ca este timpurie, odata cu bobul?O fi aceeasi?
    Pupici!

    Răspunde

    • greenzonelife
      Feb 18, 2014 @ 13:07:21

      Pare a fi acelasi soi, doar ca cea de anul trecut am luat-o din piata si dupa ce am plantat-o a inflorit frumos dar nu a facut nicio pastaie. Asta nu e chiar asa de mare la bob insa tot mov cu negru.

      Răspunde

  3. simplitaly
    Feb 19, 2014 @ 19:51:06

    interesant ce seminte baga la voi la Lidl… la noi cateva lesinate …
    mie deja mi-o iesit primele plantute de flori ce le-am pus in urma cu cateva zile la incoltit. Am fost asa de emotionata cand le-am vazut…🙂

    Răspunde

    • greenzonelife
      Feb 19, 2014 @ 20:12:02

      Nu sunt toate de la Lidl, doar cele cu cifra 3 pe plic, acolo e toata colectia mea de boabe🙂 Eu m-am abtinut sa seman pana acum pe anul asta, ca anul trecut m-am grabit si apoi le-a prins frigul la final de martie.

      Răspunde

Lasă un răspuns

